וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קציר פיספס את האולימפיאדה בשחייה במים פתוחים

21.3.2007 / 9:42

קיצץ 8 דקות משיאו האישי, אך עדיין היה רחוק כדקה וחצי מהמקום ה-16 המיוחל. כשלונות לנבחרת בשחייה צורנית


דניאל קציר הצליח לקבוע הבוקר (רביעי) שיא אישי חדש במרחק ל-10 ק"מ במים פתוחים באליפות העולם במלבורן, אך למרות זאת, זה לא הספיק לו כדי להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים. קציר סיים במקום ה-27, כאשר רק 16 הראשונים זוכים בכרטיס המיוחל לבייג'ין.

קציר זינק למקצה במרחק האולימפי של 10 ק"מ, יחד עם עוד 54 שחיינים, כש-43 מהם הגיעו לקו המטרה. קציר שב לקו החוף בתום 1:57:37.90 שעות, ודורג, כאמור, במקום ה-27. הוא שיפר ביותר משמונה דקות את שיאו האישי, שעמד על 2:06:13 ושהושג בארגנטינה בתחרויות סבב הגביע העולמי לפני כחמישה חודשים.
קציר סיים את המקצה כ-1:28 דקות אחרי הצ'כי ג'ייקוב פיצ'ל, שסיים במקום ה-16, מקום שכאמור העניק כרטיס כניסה למשחקים האולימפיים. חבל.

למרות המיקום, סיים קציר רק במרחק של קצת יותר מ-2 דקות מהמנצח הרוסי ולדימיר דיאשין (1:55:32.52 שעות). לדיאשין, בן ה-25, זו הזכייה השנייה במדליית הזהב באליפות העולם למרחק זה, לאחר שעשה כן בברצלונה 2003. הקרב על מדליית הזהב היה מרתק ודרמטי מעין כמוהו, והוכרע רק במצלמות פוטו-פיניש, לאחר שהגרמני תומס לורז, סיים ב-6 מאיות השנייה בלבד לאחר המנצח.

קציר מתכוון להשתתף גם במקצה ל-25 ק"מ שיתקיים ביום ראשון. בכל מקרה הוא ימשיך לנסות ולהשיג את הכרטיס לבייג'ין בתחרויות נוספות באירופה ובעולם במהלך השנה הקרובה.

אכזבה בשחייה הצורנית


אכזבה לשחייניות האמנותית בתרגיל הדואט. הצמד אנסטיה גלושקוב ואתי לוי, לא הצליח לקבוע את הקריטריון האולימפי הישראלי לאולימפיאדת בייג'ין 2008, ולסיים בין 16 הראשונים, בסיום תרגילי הרשות של התחרות ישראל מדורגת רק במקום ה-21.

הנבחרת הישראלית סבלה מכך שהשחיינית ויקה ירמולינסקיה חלתה, ונאלצה לוותר על התחרות. במקומה קפצה למים הצעירה אתי לוי. ישראל קיבלה ציון בינוני של 85.833 נקודות, וחלום ההשתתפות באולימפיאדה נדחה בשלב זה לשנה הבאה, אז תתקיים אליפות אירופה בהולנד, שם השחייניות חייבות להשיג מקום בגמר כדי לזכות בכרטיס לבייג'ין.

המנהלת המקצועית של השחייה האומנותית סבטלנה בלכר סיכמה: "האליפות הזו אינה משקפת את רמתה של ישראל. מחלתה של ויקה ירמולינסקיה פגעה בנו קשות ולא אפשרה להציג את יכולתנו האמיתית. מבחינתו, האליפות הזו מהווה אכזבה, אך פנינו לעתיד. עלינו לשמור על השחייניות ולאפשר להן המשך התנאים, כפי שהיו עד כה. על הבנות לשנס כוחות, לשכוח מהר תחרות זו ולהתכונן לאליפות אירופה בשנה הבאה. אם נמשיך בעבודה הקשה ונחזור על היכולת הטובה שהצגנו, רק לפני כחצי שנה, בגביע העולם ביפן, אין לי ספק שנצליח באליפות אירופה להעפיל לגמר ולקבוע את הקריטריון האולימפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully