וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז קורץ לריאל

21.3.2007 / 11:31

מאמן ליברפול ממשיך ללבות את השמועות על מעברו לריאל: "הם עוברים שינויים לטובה". דרוגבה עומד בפני השעיה ופרגוסון משתולל

ריאל מדריד וליברפול, שניים מהמועדונים המפוארים בעולם, אולי המפוארים ביותר, עוברים בתקופה האחרונה שינויים רבים. ייתכן ששינוי נוסף באחת מהקבוצות יזיז דברים גם בקבוצה השנייה. או במילים אחרות: מאמן האדומים רפא בניטז ממשיך לדבר על חיבתו לאימפריה הלבנה הדועכת.

"קשה לשפוט ממרחק גדול כל כך, אבל נראה שהם עוברים שינויים לטובה", החמיא בניטז. "יש להם שחקנים מצוינים, עם איכות וניסיון. אני יודע שיש שמועות שמקשרות אותי למדריד, אבל אני רוצה להתרכז בעבודה בליברפול". השאלה המתבקשת היא, אם כן, מדוע אתה מרגיש את הצורך להתבטא בנושא ריאל?

כזכור, בניטז צפוי להיפגש בקרוב עם שני הבעלים האמריקאים החדשים של ליברפול, ג'ורג' ג'ילט ג'וניור וטום היקס, כדי לתאם ציפיות לקראת העונות הקרובות.

חדשות נוספות:

* דידייה דרוגבה צפוי לעמוד לדין בעקבות חלקו במהומה שפרצה על הדשא של וויט הארט ליין, לאחר שאוהד של טוטנהאם תקף את פרנק למפארד בסיום הניצחון 1:2 של הכחולים. ג'ון טרי ואשלי קול הגנו על למפארד, ומאמן הכושר של צ'לסי דאג לרסן את האוהד, אבל בדיוק בשלב זה מראות המצלמות ששחקן השנה באפריקה הגיע כדי לדרוך על האוהד המתפרע, שהורחק לכל חייו מכל מגרשי הכדורגל. גם אוהד צ'לסי שפרץ למגרש נעצר, ואף הוא צפוי לקבל עונש הרחקה ממגרשי הכדורגל.

* סיר אלכס פרגוסון תקף במילים קשות את עיתונאי ה-BBC שתיחקר את כריסטיאנו רונאלדו על הצלילה האחרונה שלו, מול מידלסבורו בגביע, כך מדווח ה"סאן". היו שם שלל מילים בשורש פ.א.ק וצרחות ומשפטים חסרי כל הגיון של פרגי, עד שהסקוטי עזב את המקום עם הכוכב הפורטוגלי שלו.

* דימיטר ברבטוב יישאר בטוטנהאם לפחות עד תום העונה הבאה, כך אמר סוכנו. הבולגרי הפך לסחורה חמה בעקבות 19 שערים שהבקיע העונה בכל המסגרות, אחרי שנקנה ב-11 מיליון ליש"ט הקיץ מבאייר לברקוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully