וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: חצור ניצחו, עלבון התפרעו

20.3.2007 / 22:26

הניצחון של חצור עשוי להשאיר אותה בליגה. אחד מאוהדי עילבון חטף את טופס המשחק. בית עליון: ארזים רעננה ניצחה את מכבי ת"א

הפועל חצור/אשדוד ומ.ס עילבון נפגשו היום (שלישי) לקרב תחתית בקיבוץ חצור. הפסד של הקבוצה המקומית משמעותו היה ירידת ליגה. צחי אלבס הוותיק, מאמנה של חצור, נרשם כליברו, הביא עמו רוחות חדשות לקבוצה הצעירה וחצור הצליחה לנצח 0:3 אחרי כ-70 דקות ולגרור את ההכרעה על הירידה לשבוע הבא.

למרות זאת, את ההצגה גנבו מספר מאוהדי עלבון שהתפרעו בסיום המשחק. את הקבוצה מהגליל ליוותה כמות מכובדת ויפה של כ-70 אוהדים שדחפו את קבוצתם, אך ללא הצלחה.

מעט לפני הסיום שרקו השופטים נקודה מעוררת מחלוקת לזכות חצור. כשלושה מאוהדי עלבון נעמדו בצמוד למעקה המפריד בין המגרש ליציע וסימנו לכיוון השופטים תנועות בסגנון חיסול חשבונות אחרי המשחק. עם הסיום ניסה אוהד הקבוצה לתקוף את יניב בר נצר, שתיפקד כעוזרו של צחי אלבס. שחקן נוסף מעלבון טען שבר נצר עשה תנועה מגונה לכיוון ספסלם, ובר נצר נמלט לכיוון חדר ההלבשה.

גם השופטים הוצאו במהירות לכיוון חדרי ההלבשה והמתינו כחצי שעה לניידת משטרה שתלווה אותם בצאתם מהמגרש ומהקיבוץ. אוהד אחר שבר כיסא.

אם לא די בכך, טופס המשחק נעלם במהלך המהומה שפרצה בסיום. חובה לציין שרובם הגדול של אוהדי עלבון התנהגו למופת, לא לקחו חלק במהומה ואף ניסו לעצור את מספר המתפרעים.

בבית העליון ניצחה ארזים רעננה בחוץ את מכבי תל אביב 1:3, בהכנה למפגש חצי גמר הפלייאוף בין הקבוצות. הוד השרון הביסה בחוץ את מטה אשר 0:3, קרית אתא ניצחה באותה תוצאה את כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully