וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מחכה לג'נקינס

שגיא ניר ובר שושני

21.3.2007 / 11:46

פערים כספיים משמעותיים בין הקבוצה לשחקן, שמעוניין בחוזה גם לעונה הבאה. מועמדות וויל קונרוי נפלה, גם צ'יין גאדסון בתמונה

הקאמבק של הוראס ג'נקינס למלחה קורם עור וגידים. בהפועל ירושלים, ששיחררה בשבוע שעבר את אד קוטה, ממתינים להחלטה של הרכז ששיחק אצלם בעונה שעברה האם הוא מקבל את ההצעה הכספית שהוגשה לו. ג'נקינס, שסירב בתחילת העונה להצעה נמוכה יותר מהשכר לו זכה בעונה שעברה, אמור להודיע לראשי ירושלים על צעדיו ביממה הקרובה.

לג'נקינס הוצע סכום המוערך במחצית מזה אותו ביקש השחקן, שמוכן בסיטואציה מסויימת לקבל את ההצעה הנמוכה בתנאי שיקבל חוזה גם לעונה הבאה, מהלך לו לא מוכנים בירושלים.

במקביל, בחן דן שמיר בימים האחרונים את מועמדותו של קונרוי (24, 1.86 מ'), בוגר מכללת וושינגטון שלא נבחר בדראפט, שבשנים האחרונות מנסה את מזלו בחוזים קצרצרים בקבוצות NBA כמו לוס אנג'לס לייקרס, שארלוט בובקאטס וממפיס גריזליס. אלא שהשחקן נחוש להמשיך ולנסות להשתחל לליגה הטובה בעולם, ולא יגיע לירושלים. שחקן נוסף שהוצע לקבוצה הוא צ'יין גאדסון מטולסה מה-NBDL, אך מדובר בשחקן בעמדה מספר 2.

"אנחנו פשוט ממשיכים לחפש" טוענים גורמים בירושלים. "המטרה שלנו היא להחתים שחקן עד ה-13 באפריל (המועד האחרון לרישום שחקנים – ב.ש), כך שאין לנו סיבה להתפשר או לפרוץ מסגרת תקציב. הסכום שאנחנו מקציבים להבאת זר חדש ינוע סביב ה-40 אלף דולר לחודשיים הקרובים למשכורות. אם יהיה צורך, ניתן יהיה למצוא תקציב נוסף על מנת לשלם את סעיף השחרור עבור שחקנים מה-NBDL, שעומד על 30 אלף דולר".

בירושלים לא פוסלים את האפשרות כי הפיתרון יגיע מהיורוליג, שבסוף השבוע יסיימו 12 קבוצות את ההשתתפות בו וייתכן כי אחת מהן תשחרר שחקן שיגיע בסופו של דבר לבירה.

ג'נקינס (32, 1.87 מ') הוביל בעונה שעברה את ירושלים לגמר הפיינל פור, גמר הגביע וחצי גמר היול"ב קאפ ובלט בווירטואוזיות לצד חוסר יציבות והתנהגות אמוציונלית, שכללה את התקרית המפורסמת בה חנק אותו מאיר טפירו במהלך משחק ליגה בהרצליה מול בני השרון. את העונה הנוכחית פתח השחקן באפס פילזן, אבל לפני מספר שבועות שוחרר ממנה לאחר שהסתכסך עם המאמן אוקטאי מחמוטי. ב-14 משחקי יורוליג העונה העמיד ממוצעים של 14.5 נקודות, 2.7 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים.

עדכון ראשון: 20.3.07 19:11
עדכון אחרון: 21.3.07 11:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully