וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסודי: "אני מאוכזב, ציפיתי לחזור לחיפה"

רומן רוזנבלט

20.3.2007 / 22:43

ועדת המשמעת של האלופה קבעה כי אלן מסודי יושעה עד ה-10 באפריל, עד אז תנסה למכור אותו. אם לא, הוא צפוי לעזוב בסוף העונה

ועדת המשמעת של מכבי חיפה, בהרכב שכלל את מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יזיק, ופרקליטה, עו"ד אודי שוכטוביץ', קבעה היום (שלישי) את עונשו של אלן מסודי בעקבות הפרת המשמעת של השחקן לפני משחקה של חיפה מול צסק"א מוסקבה בבלומפילד.

הוועדה מצאה את אלן מסודי אשם בהפרות חוזרות ונשנות של תקנון השחקנים במועדון, וכתוצאה מכך גם של הסכם השחקנים. הוועדה השעתה את מסודי מכל פעילות עד ה-10 באפריל.

זאת ועוד, לאור הפרת התקנון וההסכם, הוועדה קבעה כי למועדון יש את הזכות לסיים את הההסכם עם השחקן בתום עונת המשחקים הנוכחית.

למסודי יש חוזה לשנתיים נוספות בחיפה, וההחלטה הזו פוטרת את הקבוצה מהמשך ההתקשרות עמו. ההחלטה נתקבלה רק על ידי הנהלת הקבוצה ולא בשיתוף עם נציגיו של מסודי. מבחינה מעשית, מדובר בדחיית ההחלטה, והחלטה סופית תתקבל אחרי ה-10 באפריל.

לוואלה! ספורט נודע כי בתאריך הנ"ל ייתכן כי מסודי ישוחרר מהקבוצה, אך עד לאותו יום תנסה חיפה למכור את השחקן לאחת מהקבוצות שהתעניינו בו בחורף, כמו מכבי ת"א ומכבי נתניה.

סוכנו של מסודי, דדה חדד, אמר: "אנחנו בודקים את התקנון המשמעתי של מכבי חיפה ואת חוזהו של אלן מסודי מבחינה משפטית, ומנסים לראות אם ההחלטה של מכבי חיפה היא חוקית ותואמת את הכתוב בהסכם ובתקנון".

מסודי הגיב להחלטה, ואמר: "אני מאוכזב מחומרת הענישה. היו לי ציפיות לחזור לחיפה, ולמרבה האכזבה זה לא קרה". בפני מקורביו הדגיש כי הוא עדיין מתקשה לעכל את ההחלטה.

לוי ואנדרסון מתכוננים לוועדת משמעת

מלבד מסודי, באימון שערכה היום הקבוצה לא התאמנו גם עבאס סואן ורפאל אולארה הפצועים. חיים מגרלשוילי שעדיין לא החלים לגמרי, ערך אימון קל.

מחר תשוב הקבוצה להתאמן בבוקר, כמובן ללא יניב קטן ששוחרר גם מאימוני הנבחרת בשל הפגיעה בצלעו ושחקני הנבחרת הבוגרת והצעירה. מחר גם יעמדו שאבייר אנדרסון והמאמן רוני לוי לוועדת משמעת של ההתאחדות לכדורגל בעקבות הרחקתם במשחק מול בית"ר ירושלים.

השניים עשויים לקבל עונשים לא קלים של הרחקה למספר משחקים. במקרה של לוי צפוי בית הדין להתחשב בסערת הרגשות אותה עבר ערב המשחק מול בית"ר ירושלים, בשל מותו הטרגי של גיסו.

עדכון ראשון: 18:42
עדכון אחרון: 22:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully