וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הכח מעדיפים בינתיים את הטלוויזיה

יואב ויכסלפיש

20.3.2007 / 14:33

למרות מאבקי התחתית האוהדים טרם התעוררו. חלק זועמים על צבעי החולצות והרוב אדישים. עו"ד ארז: "הפיי-פר-וויו הרס את הכדורגל"

לאחרונה פירסם עו"ד איתן ארז, שבין שאר עיסוקיו מתפקד גם ככרוז במשחקי הבית של הכח עמידר ר"ג, פנייה נרגשת לאוהדים להגיע לעודד את הקבוצה.

במכתב גלוי שפורסם באתר הרשמי כתב ארז: "לפני עשרה חודשים בלבד הגיעו כ- 4,000 אוהדים של הקבוצה למשחק העליה נגד הפועל ירושלים. למשחקי הבית האחרונים לא מגיעים יותר מ- 1,000 אוהדים סגולים. הסיבות לכך רבות ומגוונות
השבת נגמרו כל התירוצים, השבת חייבים להגיע לעודד. מזג האויר אמור להיות יפה והמשחק יתחיל 40 דקות אחרי צאת השבת".

ארז התכוון למשחק ההפסד למכבי פ"ת 1:0, בו הטריחו את עצמם לא יותר מאלף סגולים למגרש. ארז מודה שקריאתו לא הועילה בינתיים ומוסיף עקיצה: "הפיי-פר-וויו הרס את הכדורגל. אם אתה משווה מחירי כרטיסים להזמנת משחק תגלה פערים של מאה שקל ויותר".

אז למה האוהדים נשארים בבית? להכח יש פוטנציאל של 3000-4000 צופים, למרות 20 שנה מחות לליגת העל ובגלל הישגי שנות ה-60 וה-70. לרון שלום, לשעבר יו"ר חוג האוהדים יש בטן מלאה על ההנהלה בגלל צבעי החולצה ולא רק. "אחרי שכמה מאיתנו התנדבו וסייעו באופן אישי אשתקד, החליטו השנה בהנהלה להפר הבטחות ולנטוש את הצבע הסגול. הרבה הבטחות לא קוימו, והאיחוד גרם למחיקת הסגול במקרים רבים לטובת צבעים שלא שייכים לנו, כמו צהוב ולבן. פתאום כמה אוהדים מסורים הפכו ללא רצויים ומיותרים. מאז אנחנו לא מגיעים".

היו"ר איציק פוזמנטיר כמר אמר בעבר שמעמידר לא מגיעים אוהדים מפני שכיום זו שכונה חרדית ואוהדי הקבוצה המאוחדת הם אוהדי הכח ר"ג בלבד.

העובדות מראות שהצבע הסגול המייחד את הכח עוד מראשית המאה הקודמת באוסטריה, התערבב עם הצהוב של עמידר, ובחלק מהמשחקים הקבוצה שיחקה בלבן, גם בגלל דרישות הטלוויזיה. עם זאת, הסגול עדיין דומיננטי בתלבושת, כולל משחקי החוץ. הסיבה העיקרית למיעוט הצופים ביציע היא ככל הנראה האדישות של האוהדים, שממילא מתייצבים בעיקר למשחקים מכריעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully