וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזי: "זו שטות לדבר על תקרת שכר"

אסף שקד

21.3.2007 / 8:21

לפי יו"ר בית"ר ירושלים, העובדה כי לשחקנים חוזים ארוכי טווח תמנע את תכנית לוזון. הברזילאי טוטו ייעדר כשבוע, אפק חזר להתאמן חלקית

בית"ר ירושלים ערכה אתמול (שלישי) אימון בסגל דליל מאוד ללא שחקני הנבחרות שיחזרו להתאמן רק בשבוע הבא. אם לא די בכך, הרי שאתמול נעדר מהאימון גם החלוץ הברזילאי ליבוניר רושל טוטו. השחקן, שנפצע באימון יום קודם, ערך מספר בדיקות שלאחריהם התברר כי הוא סובל מפציעה באזור המפשעה וייעדר כשבוע. למעשה, פציעתו של הברזילאי מורידה המון כאב ראש מיוסי מזרחי, שלא נתן עד כה מספיק דקות משחק לחלוץ.

מי שכן חזר לאימונים לאחר תקופה ארוכה זהו המגן-קשר עומרי אפק, שלראשונה לאחר כחודש וחצי. אפק ערך אימון קל, שכלל בעיקר ריצה ומספר תרגילים ובמשך השבועיים הקרובים הוא אמור להמשיך במתכונת זהה של אימונים, טרם יצטרף לשאר חבריו. ההערכה היא כי בעוד כחודש יחזור השחקן לפעילות ולאט לאט ישתלב, כשהמטרה היא להכשירו למחזורים האחרונים של העונה.

מיכאל זנדברג ודוד אמסלם ערכו אימון בנפרד משאר השחקנים. זנדברג, שלא זומן לסגל הנבחרת, הוריד מעט את העומס באימונים אך במקביל מקווה כי דרור קשטן ישנה את החלטתו ויזמן אותו לנבחרת בעקבות הפציעה של יניב קטן. בבית"ר אמרו בנושא: "מיכאל זנדברג ראוי לשחק בנבחרת, נשמח לשחרר אותו על מנת שייצג אותנו".

היום ומחר תערוך הקבוצה אימונים נוספים בסגל מצומצם וביום שישי יזכו השחקנים לחופשה עד יום שני בבוקר.

מתן קרקוב, "הארץ", מוסיף:

יו"ר בית"ר ירושלים אלי ארזי והמאמן יוסי מזרחי נפגשו אתמול ודנו בין השאר על מיקום המחנה האימונים של הקבוצה בקיץ. האפשרויות: אוסטריה, הולנד וגרמניה. חוק תקרת השכר המיועד, המשיך אתמול להיות נושא שיחה בבית"ר. "שטות גמורה לדבר על תקרה, כשאצלנו ובקבוצות אחרות יש שחקנים עם חוזים לשלוש שנים", אמר ארזי.

עדכון ראשון: 20.3.07 17:13
עדכון אחרון: 21.3.07 8:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully