וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "בבית צריך לקחת יוזמה מול הנבחרות הגדולות"

לי בוץ ורומן רוזנבלט

20.3.2007 / 20:00

הבלם חושב התקפה, למרות השיבוץ של בנאדו בקישור. קטן שוחרר. אוואט: "צריך להיות מרוכזים לכל אורך 90 הדקות"

וידאו: ערוץ 10

חושבים התקפה

השוער דודו אוואט והבלם שמעון גרשון קיימו הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים, בה ניסו להפגין אופטימיות לקראות המפגש החשוב בין נבחרות ישראל ואנגליה בשבת באצטדיון ר"ג.

"הסיכויים שלנו טובים, במיוחד בר"ג, ואין נבחרת שאי אפשר להפתיע", הבטיח אוואט. "יש דברים טובים שאפשר לקחת מההפסד לקרואטיה, כמו זה שהבקענו שלושה שערים. ואחר כך הראינו שיפור מול אוקראינה".

ומה לגבי ההכנות להתקפה האנגלית המאיימת? "אנחנו לא מתכוננים לווין רוני באופן אישי, כי אז יבוא מישהו מאחוריו וינצח אותנו", המשיך אוואט. "אנחנו פשוט צריכים להיות מרוכזים 90 דקות ולהבין שכל הנבחרת מסוכנת וטובה, למרות שהיא לא בתקופה הכי טובה שלה.

גרשון ניסה להסביר את שיטת המשחק של ישראל, שצפויה להעלות את אריק בנאדו בקישור האחורי, בנוסף לחוליה אחורית של ארבעה שחקנים. "גם נגד אוקראינה שיחקנו עם אריק בקישור, וזה לא הזמין התקפות באופן מיוחד", הסביר. "ליוסי בניון יהיה חופש בחלק הקדמי, וזה יתרון. בנאדו ישחק קשר אחורי לכל דבר ולא בלם, אז זה לא שאנחנו משחקים עם שלושה בלמים ושני שחקני הגנה שעולים. צריך לקחת יוזמה בבית מול הנבחרות הגדולות. אולי בתקשורת האנגלית יש זלזול, אבל השחקנים והמאמנים מבינים שמבחינתם זה משחק חוץ קשה".

אוואט נדרש לשחקנים הצעירים הרבים בסגל, כגון טוטו תמוז ועמית בן שושן. "אני חושב שלטוטו ולשאר השחקנים הצעירים בליגה יש ניסיון במשחקים בינלאומיים במסגרות אחרות", טען השוער. "במהלך המשחק השחקנים לא מרגישים את הלחץ שמסביב, וצריך פשוט למצות את הכשרון שיש לשחקנים בזמן אמת".

נושא חם אחר במסיבת העיתונאים היה השביתה הממשמשת ובאה, שאמורה להתחיל מחר (רביעי) ב-6 בבוקר, ועשויה למנוע מהאוהדים האנגלים להגיע ולעודד את נבחרתם. "אני מאמין שהאוהדים האנגלים יגיעו בסופו של דבר, ולא צריך להתרגש כי שביתות כאלה קורות בכל מקום בעולם", אמר אוואט, שהוסיף, "על מה השביתה בכלל?".

"גם אם האוהדים האנגלים יגיעו האווירה הביתית תהיה אוהדת לישראל", אמר גרשון. "אבל אם הם יהיו פה אז האווירה מסביב תהיה צבעונית יותר. אני מקווה שהאנגלים יגיעו, גם בשביל הבארים בת"א".

יניב קטן שוחרר מהנבחרת

עם ישראל יכול להירגע - יוסי בניון ערך הערב (שלישי) אימון מלא, ואין סיבה שלא יהיה כשיר למשחק נגד אנגליה. קפטן מכבי חיפה יניב קטן שוחרר הערב ממשחק הנבחרת מול אנגליה בשבת. קטן, שסובל מכאבים עזים בצלעות עוד ממשחק הליגה מול בית"ר ירושלים, עבר בדיקה בה התברר שהוא סובל מסדק בצלעות. כזכור, במהלך משחק הליגה של הירוקים בטדי ספג קטן מכה חזקה בצלעות מבלם בית"ר אריק בנאדו. קטן שיחק למרות הכאבים בגומלין בגביע אופ"א מול אספניול, ושלושה ימים לאחר מכן מול הפועל ת"א בליגה, אז קיבל מכה נוספת שהחמירה את הכאבים באזור.

"יש לי כאבים כבר יותר משבוע", סיפר קטן לוואלה! ספורט. "בימים האחרונים זה החמיר והכאבים הפכו לכאבי תופת ממש. זה לא נראה טוב". קטן ינוח מספר ימים, ורק אז יתברר אם הוא יכול להתאמן ולשחק עם מכבי חיפה מול מכבי ת"א. בנבחרת מיהרו להודיע כי לא יזומן שחקן נוסף על חשבונו של קטן הפצוע, כך שמי שחשב שהפציעה תסלול את דרכו של מיכאל זנדברג חזרה לנבחרת, טעה.

הנבחרת ערכה הערב אימון נוסף באצטדיון ר"ג. פיני בלילי, שנטש את האימון אמש בשל כאבים בקרסול התאמן כרגיל, וגם יוסי בניון נראה טוב.

דודו אוואט לא התאמן אתמול (שני), אחרי שנחת סמוך לשעת האימון. הערב ערך השוער אימון ראשון, אותו נטש חצי שעה לסיום, לא בגלל פציעה, אלא בגלל עייפות, אחרי ששיחק 90 דקות במדי לה קורוניה ביום ראשון. גם שחקני הפועל ת"א ומכבי חיפה ערכו היום אימון ראשון מלא, בגלל ששיחקו ביום ראשון.

ואיך השופטים יגיעו?

בהתאחדות לכדורגל מסרו היום כי אם אכן תהיה שביתה במשק מחר, רביעיית השופטים במשחק מול אנגליה שאמורה להגיע מנורבגיה בערב לא תוכל לנחות. גם המשקיף שאמור לצאת מגרוזיה לא יוכל להגיע לארץ במקרה של שביתה.

תוצאה אפשרית של השביתה המתוכננת בנתב"ג היא ש-5,000 האוהדים האנגלים שקנו כרטיסים למשחק לא יוכלו להגיע, מה שישאיר את יציעים 17ו-18 באיצטדיון רמת גן ריקים. בהתאחדות חושבים על האפשרות למכור את הכרטיסים, אך לא בונים על העניין. "כשנגיע לגשר, נחצה אותו", אמרו שם.

צוותי התקשורת האנגלים שהיו אמורים להגיע עם הנבחרת שלהם הקדימו את טיסתם לארץ מחשש השביתה, ויגיעו עוד הערב לישראל. כתב רשת "סקאיי" שהגיע לאימון, כריס סקאדנר, אמר על כך: "זו בושה לישראל. אם המצב היה הפוך, אני בטוח ששלטונות אנגליה היו נותנים לאוהדים הישראלים להיכנס בשל גודל האירוע".

מי שבטוח יגיע לארץ הקודש הוא ג'ון בארנס, שיעשה את הדרך עם משלחת שמטרתה לקדם את המלחמה נגד גזענות בכדורגל הישראלי. בארנס, כזכור, היה כאן לפני כשנה מאותה מטרה. הוא יבלה בארצנו שלושה ימים, עם ביקורים בקבוצה הערבית-יהודית אבו גוש-מבשרת, שמשחקת בליגה ג', ופגישה עם שלל בכירים למיניהם ושחקנים בהווה ובעבר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully