וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות שוב כועסים על הצעירה

לי בוץ

20.3.2007 / 13:31

שחקניו של גיא לוי החלו להתכונן למשחק עם רוסיה, ובהתאחדות לא אהבו את העובדה שהמשחק יתקיים במקביל למסע"ת של אנגליה

הנבחרת הצעירה של ישראל התכנסה הבוקר (שלישי) לקראת משחק הידידות מול רוסיה ביום שישי הקרוב בבלומפילד (14:30). סגל השחקנים המלא עמד היום לרשותו של גיא לוי באימון הראשון מתוך שלושה שיקיימו השחקנים לפני המשחק.

ליאור רפאלוב, שסובל מרגישות בקרסול זכר למשחק הליגה מול הפועל ת"א, ערך אימון מלא למרות הכאבים. כפי שזה נראה כרגע, קשר מכבי חיפה צפוי לשחק ביום שישי למרות הפציעה.

מחר תתאמן הנבחרת הצעירה בשעות הצהריים באיצטדיון וינטר, ומחרתיים בשעת המשחק בבלומפילד. בנבחרת מאוכזבים מהעובדה שלא צפויים להגיע הרבה אוהדים לבלומפילד ביום שישי, על אף מחירי הכרטיסים הזולים יחסית (20 ש"ח למבוגר ו-10 לנוער/חייל), בעקבות העובדה שכל המדינה תהיה מרוכזת במשחק של הנבחרת הבוגרת מול אנגליה בשבת (20:30).

כמו כן, בהתאחדות לא אהבו את העובדה שאנשי הנבחרת הצעירה קבעו את המשחק לאותה שעה בה תקיים נבחרת אנגליה את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש המסקרן מול חניכיו של דרור קשטן. בנוסף, כשעתיים לפני המשחק של הצעירה, תקיים הנבחרת הבוגרת את האימון המסכם לפני אנגליה יחד עם מסיבת עיתונאים של קשטן והקפטן יוסי בניון.

סגל הנבחרת הצעירה:

שוערים: תום אלמדון (מכבי חיפה), אוהד לויטה (הפועל כפ"ס), יוסי שקל (מכבי הרצליה).

הגנה: דקל קינן (מכבי חיפה), שי מימון (מכבי הרצליה), נאור פסר, ניצן דמארי (מכבי פ"ת), רמי דואני (הפועל ת"א), אלירן דנין (הפועל כפ"ס), אורי שטרית (מכבי ת"א).

קישור: אבירם ברוכיאן, חן עזריאל (בית"ר ירושלים), ליאור ז`אן, שירן ייני (מכבי ת"א), מאור מליקסון, ליאור רפאלוב (מכבי חיפה), אמיר טגה (מכבי נתניה), עידן סרור, תום מנשרוב (הפועל פ"ת).
התקפה: שלומי ארבייטמן (מכבי חיפה), עומר פרץ (מכבי ת"א).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully