וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה וריאל רודפות אחרי אלבס

יוני מנדל

20.3.2007 / 13:10

ברצלונה תבוא לעשות כבוד לקבוצת אל אהלי שחוגגת 100 שנה להיווסדה. בינתיים היא מנסה לקנות את היהלום מסביליה לפני ריאל

רונאלדיניו, אטו ומסי מגיעים למזרח התיכון. קבוצת "אל-אהלי" המצרית הודיעה שהמועדון סיכם עם ברצלונה על קיום משחק ידידות בין הקבוצות ב-24 לאפריל באיצטדיון בקהיר, לרגל פתיחת חגיגות שנת ה-100 לקבוצה.

איברהים אלמועלם, המארגן את אירועי ה-100, טוען שבנואו קאמפ מבטיחים שכל הכוכבים יגיעו, היות ו"אל אהלי היא הקבוצה הערבית והאפריקאית הכי מפורסמת". הכרטיסים שיוצעו למכירה 3 שבועות לפני המשחק צפויים להיות יקרים במיוחד, ואלמועלם סירב למסור כמה כסף תקבל ברצלונה עבור הגעתה.

מי שלא מסתדר לו לנסוע לקהיר, יוכל לראות את המשחק שיועבר בשידור חי בטלוויזיה המצרית. הקטלונים יגיעו יום קודם לקהיר, להצטלם קצת בפירמידות ולעשות שופינג.

המשחק יהיה כאמור יריית הפתיחה של אירועי שנת המאה למועדון, שיימשכו לאורך כל השנה ואפילו יכובדו על ידי רשות הדואר של מצרים בבול מיוחד. בול כמו ה-100 שנה של מכבי ת"א, לא?

כולם רוצים את אלבס

ברצלונה שהציעה היום לרונאלדיניו חוזה עד סוף הקריירה רוצה מאוד לצרף את דניאל אלבס מסביליה, אבל לדברי צ'יקי בגריסטיאן המועדון האנדלוסי שם תג מחיר גבוה מדי עבור הברזילאי. "זו פשוט שערורייה הסכום שהם מבקשים, הם התרגלו לסכומים מטורפים אחרי מה שהם קיבלו עבור רייס וראמוס (שעברו לריאל מדריד) ובאפטיסטה (ארסנל)", אמר המנהל הטכני של הקטלונים.

בארסה וסביליה צמודות בראש טבלת הליגה הספרדית וכרגע לשתיהן מאזן נקודות זהה של 53.

גם ריאל מדריד מעוניינת באלבס ונשיא המועדון רמון קלדרון הודיע שהוא רוצה להביא את השחקן לברנביאו. אלא שסביליה יודעת כנראה שיש לה יהלום ביד, וכבר בקיץ דחתה הצעה של כ-18 מליון יורו תמורתו. כדי להתמודד עם עלותו שמוערכת היום כבר ב-30 מליון יורו, מוכנה ריאל לשלוח כמה שחקנים לאנדלוסיה, כפי שעשתה במקרים של באפטיסטה וראמוס.

נבארו לא יראה דשא

פיפ"א הודיעה היום כי היא מאשרת את ההחלטה של אופ"א, להרחיק את מגן ולנסיה, דויד נבארו, לשבעה חודשים. פיפ"א הסכימה לדרישה להרחיק את השחקן מכל המסגרות, כולל הליגה המקומית, ולא רק ממפגשים בינלאומיים. נבארו, כזכור, הורחק לאחר שהכה את בורדיסו מאינטר במהלך המפגש בין הקבוצות בליגת האלופות באיצטדיון המסטאייה בולנסיה. ולנסיה הודיעה כי היא תערער על ההחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully