וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלמי סבן הוצא מסגל סטיאווה

רומן רוזנבלט

20.3.2007 / 12:14

דיווחים ברומניה: המלחמה בין המגן הישראלי למועדון עולה שלב. כרגע הוא אפילו לא יושב על הספסל, ומעביר את המשחקים בשיחות טלפון ביציע

לא מעט שחקנים ישראלים שיוצאים להגשים את החלום לשחק בחול מוצאים את עצמם על הספסל, ויעידו על כך יניב קטן, עידן טל ועוד לא מעט אחרים.

ליגיונר ישראלי נוסף שלא זוכה לכותרות רבות בארץ, קלמי סבן שמשחק בסטיאווה הרומנית, ידע לא מעט עליות ומורדות מאז עבר אליה בקיץ האחרון ממכבי חיפה.

המגן, שקיבל ביקורות קשות אחרי הופעותיו בליגת האלופות בעיקר מהבעלים הקפריזי, ג'יג'י בקאלי, כבר שותף במספר משחקים מאז הסתיימה פגרת החורף ברומניה, אבל בתקופה האחרונה מעמדו נמצא שוב בירידה.

התקשורת הרומנית מפרסמת בימים האחרונים, כי סבן לא רק איבד את מקומו בהרכב, אלא הוצא בכלל מסגל הקבוצה. סבן הפך לאופציה השלישית של המאמן, קוסמין אולארוי, בעמדת המגן הימני אחרי סטנקו וניקוליצה, כאשר האחרון מועדף על סבן למרות היותו קשר אחורי ולא מגן.

על פי אתר "פרוספורט", במשחק האחרון מול פ.צ. ארגס סבן אפילו לא חימם את הספסל, אלא את הטלפון הנייד כשישב ביציע, ובילה את כל המשחק בשיחות טלפון.

סבן כבר היה על סף שיחרור מסטיאווה, היות ויש לו חוזה גדול גם לשנתיים הקרובות, נראה כי עד שתימצא קבוצה שתהיה מוכנה לקחת על עצמה את החוזה של הישראלי (קבוצות בארץ כבר התעניינו במהלך חלון ההעברות בחורף), היא תמשיך לקוות כי סבן יהיה זה שישבר ראשון ויבקש לעזוב. סבן בינתיים מעדיף לפטפט בנייד בזמנו החופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully