וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם בטוח: "אנגליה תעלה"

20.3.2007 / 10:51

קשר נבחרת אנגליה לשעבר מצ'טעמם בבית עם ויקטוריה ומת לחזור לסגל. בינתיים הוא מפרגן: "השחקנים שלנו מהטובים בעולם"

דייויד בקהאם לא מודאג מישראל, ובטוח שאנגליה תעלה שלב במוקדמות היורו.

קפטן הנבחרת האנגלית לשעבר, שלא נכלל הפעם בסגל וסובל מפציעה ברגלו, מאמין שגם בלעדיו החבורה של סטיב מקלארן תעבור את זו של דרור קשטן בלי בעיות: "הם יהיו מצויינים, יש לנו יותר מדי שחקנים טובים מכדי לא לעלות".

אנגליה, כידוע, רוצה לנצח את שני המשחקים הקלים יחסית מבחינתה מול ישראל ומול אנדורה, כדי לא להסתכן באבדן שני המקומות הראשונים בבית לרוסיה וקרואטיה שגם כך מובילות את הטבלה במאזן טוב משלה.

"יש שני משחקים קשים בפתח, אבל השחקנים יתעלו. כל מה שהם צריכים זה להיות בטוחים בעצמם. ראינו את זה בסוף השבוע, כשווין רוני שלא הבקיע תקופה ארוכה פתאום כבש", מפרגן הקשר לבולטון וטל בן חיים, שהחזירו את הטנק לכושר.

בקהאם מבסוט גם מהשחקנים האחרים: "אנדי ג'ונסון הבקיע שער מצויין לארסנל, ובכלל - שיחקתי והתאמנתי הרבה זמן עם השחקנים האלה והם מהטובים בעולם".

הסופרסטאר מזיל ריר על האפשרות לחזור לבמה הבינלאומית אחרי שיחלים מהפציעה: "אני תמיד אהיה זמין בשביל המדינה שלי. עדיין לא השלמתי עם המצב של לא להיות בסגל, וזה קשה במיוחד לא להיות מעורב כשיש שבוע בינלאומי שכזה ואני מבלה את הזמן עם המשפחה". מסכן, כנראה ויקטוריה קודחת לו במוח.

"לישראל יש קהל תומך"

איאן רייט, לעומת זאת, דווקא חושב שיהיה קשה לאנגלים בתל אביב. חלוץ ארסנל והנבחרת לשעבר אומר: "זה יהיה אתגר גדול. אנחנו לא בדיוק במקום טוב מבחינת הביטחון, ונצטרך להיזהר מהשחקנם הישראלים שהם מהירים, חזקים וטכניים".

רייט מתרשם גם מהקהל הכחול - לבן: "יש להם קהל חזק ותומך, ואם לא נהיה מוכנים למשחק נהיה בצרות".

הכוכב לשעבר ששיחק עם אייל ברקוביץ' עוד לא שכח את הקוסם: "הוא היה שחקן יצירתי וחכם, ובגדול השחקן הישראלי מצויין מבחינה טכנית".

לתשומת לב הגולש דרור קשטן

סטיב מקלארן בא אתמול לראות את מי שמיועד להיות הסטאר הבא של הנבחרת, ארון לנון, במשחק של טוטנהאם מול צ'לסי. אבל הקשר בן ה-19, שאמור לפתוח מול ישראל בשבת ולהיות סוג של שפן, נראה אתמול יותר כמו צב.

לנון, שהיה המפתח של התרנגולים בשני מפגשי הפרמיירליג הקודמים מול צ'לסי העונה, שותק במשחק אמש לחלוטין על ידי ג'ון מייקל אובי, שהוצב על ידי מוריניו במרכז השדה.

לאחר שתוקל שוב ושוב ואיבד בקלות מרגיזה כדורים רבים באמצע, עבר לנון לשחק בצד ימין ואחר כך בשמאל, אבל גם זה לא עזר. התקשורת באנגליה העלתה סימני שאלה רבים באשר להצדקה לפתוח איתו מול ישראל לאור התצוגה הזו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully