וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד טוטנהאם תקף את למפארד ונעצר

20.3.2007 / 10:28

האיש פרץ למגרש לאחר שצ'לסי הדיחה את הספרס ברבע גמר הגביע האנגלי (1:2) ושלח אגרוף לעבר הקשר. מוריניו: "אולי המאבטחים ישנו?"

אפילו חוזה של מיליונים לא מכין אותך לדבר כזה. אוהד זועם של טוטנהאם פרץ למגרש ותקף את פרנק למפארד לאחר שצ'לסי ניצחה את הספרס 1:2 ברבע גמר הגביע האנגלי.

הקשר המחונן, שהיה עסוק בדיוק בחגיגות ההעפלה עם חבריו, ראה את האוהד ברגע האחרון, ביצע הטעיה והצליח לחמוק מהמכה. אז הופל חובב התרנגולים לדשא, ואנשי האבטחה השתלטו עליו והוציאו אותו מהמגרש.

מנג'ר הכחולים, ז'וז'ה מוריניו, הגיב בציניות אופיינית: "פרנק אמר שהאיש פשוט השתגע, הוא הופיע משום מקום ושלושה או ארבעה אנשים היו צריכים להחזיק אותו עד שאנשי האבטחה הגיעו. אולי הם ישנו קצת".

"אם נוגעים בי, אני נופל"

כריסטיאנו רונאלדו לא מבין למה מאשימים אותו ברמאות. לדבריו, הטענות של מידלסבורו נגד הפנדל השנוי במחלוקת שסחט - וכבש - מולה בניצחון (0:1) שהעלה את מנצ'סטר יונייטד לחצי גמר הגביע נובעות ממניעים פוליטיים ובגלל שהוא "פשוט טוב מדי".

בעיטת העונשין נפסקה לזכותו של הקשר הפורטוגלי לאחר שספק נפל שספק הוכשל ברחבה, במהלך המשחק החוזר בין הקבוצות. מגן בורו, ג'ונתן וודגייט, תיקל את רונאלדו אך לא הצליח לפגוע בו. ההילוכים החוזרים בטלוויזיה הוכיחו שהיה מגע בין הברך הרגל הרחוקה של וודגייט לשחקן, אבל רונאלדו עצמו מודה בחצי פה שהוא עזר לשופט להחליט: "השופט לוקח את השריקה - מבחינתי זה היה פנדל, אם הוא נוגע בי אני מאבד שיווי משקל ונופל", מוכיח השחקן שליטה במסורת רוד ואן ניסטלרוי באולד טראפורד.

"נגד כריסטיאנו זה תמיד פוליטי, אני לא יודע למה", מתבכיין בגוף שלישי הפורטוגלי, שהואשם בצלילות לא אחת העונה. "אולי אנשים לא אוהבים אותי, אולי זה מקנאה ואולי בגלל שאני פשוט טוב מדי", הוא מצטנע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully