וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו נקנס ב-8,500 שקל, טועמה ישלם 7,000

לי בוץ

20.3.2007 / 8:38

הפועל ת"א העמידה לדין משמעתי פנימי את השחקנים בעקבות התנהגותם בתבוסה 4:0 למכבי חיפה. דה ברונו נקנס בעשרת אלפים שקל

הפועל ת"א עדיין מתעסקת באירועי התבוסה מול מכבי חיפה ביום ראשון, והיום (שלישי) בשעות אחר הצהריים קיבלו לוסיאנו דה ברונו, ברוך דגו וסלים טועמה את העונשים עקב התנהגותם במהלך המשחק.

כזכור, אתמול עמדו השלושה לדין משמעתי בתוך המועדון - דגו וטועמה מאחר וירדו לאחר חילופיהם הישר אל חדרי ההלבשה מבלי לקבל אישור מהספסל (דגו אף סדק את אחת השמשות בכניסה לחדרי ההלבשה לאחר שהלם בה באגרופו), ודה ברונו בעקבות האדום השערורייתי שספג לאחר כניסתו כמחליף.

השלושה נקנסו על ידי המועדון וקיבלו גם עונש על תנאי, אך הנהלת הקבוצה סרבה לפרסם את סכומי הקנסות. ההערכה היא שדגו נקנס בסכום של 8,500 שקל בפועל, וכן הושת עליו עונש על תנאי בגובה של חצי משכורת חודשית למשך שנה. טועמה ישלם כ-7,000 שקל בפועל, ואותו עונש על תנאי תלוי גם נגדו.
לוסיאנו דה ברונו קיבל את הקנס הכבד מכולם - עשרת אלפים שקל, עם תנאי זהה.

הבוקר התאמנו האדומים ללא שחקני הנבחרות - שביט אלימלך, דני בונדר, אליניב ברדה, יגאל אנטבי, סלים טועמה, ואליד באדיר ורמי דואני. חניכיו של ניר לוין, שיום החופש שתוכנן להם אתמול בוטל, יקבלו רק יומיים חופשיים בעקבות פגרת הנבחרת. מחר יערכו השחקנים אימון ערב כרגיל וביום חמישי יתייצבו לאימון כושר בהדר יוסף. בסוף השבוע ינוחו השחקנים וביום ראשון יפתחו בהכנות למשחק הליגה מול מכבי פ"ת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully