וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי מודה: אני נלחץ במאני טיים

20.3.2007 / 21:09

כוכבה של דאלאס טוען ש"מי שאומר שלא - משקר". טרם ידוע מתי ישוב וויד. קובי וקיד שחקני השבוע. משחקי יום ג': נצחונות להורנטס ולאטלנטה

בעולם הספורט בכלל וב-NBA בפרט דיבורי המאצ'ו וההאדרה העצמית שולטים בשיח של השחקנים. כולם מדברים על הבטחון שיש להם ביכולותיהם, ועל הפוקוס בו הם באים למשחקים. גם אלו שלא. לכן מפתיע לשמוע כשמישהו מודה שבמאני טיים של משחקים הוא הלחץ. ועוד יותר מפתיע כשהמישהו הזה הוא המועמד המוביל לתואר ה-MVP, דירק נוביצקי.

בגמר האחרון נוביצקי לא תיפקד, ואחרי עונה נפלאה חזרו הטענות על השתנקות ברגעי האמת לאחר ההפסד 129:127 בבית לפיניקס, במשחק בו החטיא כמה זריקות חשובות, מהשדה ומהקו, קיבל טכנית וביצע עבירה מטופשת על סטיב נאש.

"אני חושב שכל מי שאומר שזה לא מלחיץ אותו - משקר", אמר הפורוורד. "במשחקים גדולים צריך למצוא דרכים להשתחרר ולהירגע, ואני חושב שעשיתי עד כה עבודה לא רעה בכל מה שקשור ללא לתת ללחץ להשפיע עליי, ועדיין להנות מהרגע".

נוביצקי גילה בכנות מפתיעה שלקח קשה במיוחד את ההפסד לסאנס, בו איבדה דאלאס יתרון של 7 בדקה האחרונה. לא סתם קשה, קשה יותר מכל הפסד אחר בעונה הרגילה. ההחטאות שלו גרמו לו, כדבריו, לנדודי שינה בשני הלילות שאחרי המשחק. "הפסדנו במשחק בגלל שלא עשיתי את המהלכים שהייתי צריך לעשות", המשיך הגרמני. "אני בן 28, ואני לא אמור להחטיא זריקות עונשין כאלה. אבל כולנו בני אדם, וכנראה שהרגשות שלי גרמו לי להחטיא".

סביר להניח שיריביו בפלייאוף קוראים את הדברים האלה (בוואלה! ספורט, כמובן), ויידעו לעשות בכך שימוש בטראש טוק מתוזמן ברגעי הכרעה. אבל הדיגלר מבטיח שזה לא ימנע ממנו לקחת גם את הזריקות החשובות הבאות. "אני אוהב שהכדור אצלי בסוף משחק", הבהיר. "זה בעצם כל העניין. חייבים להרגיש בנוח עם כך שסל הופך אותך לגיבור והחטאה לשעיר לעזאזל. אני חושב שאני מרגיש עם זה בנוח".

"אין לי מושג מה הטווח של וויד"

דווין וויד, הגארד הכוכב של מיאמי היט, בחר לא לעבור ניתוח בכתפו עד שהעונה תסתיים, על מנת לשוב לקבוצה ולסייע לה במאבקי הפלייאוף. אבל נכון לעכשיו וויד עדיין לא יודע מתי יחזור לפרקט. "מבחינה פיזית אני מרגיש טוב", אמר השחקן, "עבדתי כל יום על עצמי ואני עוקב אחרי ההוראות, ככה שהכל נראה בסדר". אלא שכרגע אף אחד לא באמת יודע מה זה "בסדר".

"ראיתי אותו ואני עוקב אחריו כל יום", אמר המאמן פאט ריילי, "אבל כרגע אין לי מושג מה הטווחים שלו. כמה גבוה הוא יכול לנתר ולאיזה טווח הוא יכול לפרוש את הידיים. כרגע אנחנו לא חושבים עליו במגרש ומנסים להסתדר בלעדיו".

קובי בריאנט, כמה מפתיע, נבחר לשחקן השבוע בליגה יחד עם ג'ייסון קיד. קובי קלע בממוצע 46.7 נקודות השבוע (כמובן שהופעות כמו 65 ו-50 עוזרות לעניין), כשקיד רשם מספר דו ספרתי של אסיסטים בארבעה משחקים רצופים.

* זאק רנדולף, כוכב פורטלנד, ייעדר מהמשחק הקרוב של הקבוצה מול וושינגטון בגלל מה שהוגדר כ"חופשת אבל".

למשחקי יום ג'

שני משחקים בלבד נערכו הלילה (בין שני לשלישי) ב-NBA, שניהם בעלי השלכות מועטות לפלייאוף. מהחדשות המעניינות יותר בליגה: דווין וויד לא יודע מתי יחזור לשחק, קובי בריאנט וג'ייסון קיד הם שחקני השבוע.

ניו אורלינס/אוקלהומה סיטי (37:30) - בוסטון (47:20) 88:106

טייסון צ'נדלר קלע 16 נקודות ונטל 11 כדורים חוזרים, וההורנטס הלמו בסלטיקס, שהגיעו אחרי ניצחון ענק בסן אנטוניו. לניו אורלינס/אוקלהומה סיטי עדיין יש תקוות פלייאוף מסוימות, אם כי כמו שהקבוצה נראית לאחרונה, הסיכויים לא גדולים במיוחד. 18 נקודות לרסואל באטלר מהספסל. פול פירס הוביל את בוסטון עם 28 נקודות.


אטלנטה (41:27) - סקרמנטו (38:29) 76:99

עוד שתי קבוצות שלא תהיינה בפלייאוף הזה הן ההוקס והקינגס. אטלנטה הרשימה עם 32 אסיסטים, 10 מהם נתרמו על ידי ג'וש סמית' שכשל מלהשיג טריפל דאבל דווקא בתחום הקל ביותר להשגתו - הנקודות. סמית' קלע 9 נקודות, קטף 12 ריבאונדים וכאמור חילק עשרה אסיסטים. 25 נקודות לג'וש צ'ילדרס, 23 לזאזא פצ'וליה. 14 לקורליס וויליאמסון בראש רשימת קלעי הקינגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully