וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי בחצי גמר הגביע האנגלי

19.3.2007 / 23:50

שתי הקבוצות הצטרפו לווטפורד ובלקבורן במשחקים שיתקיימו ב-14 לאפריל. יונייטד גברה על מידלסבורו 0:1, צ'לסי ניצחה את טוטנהאם 1:2

מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי עלו הערב (שני) לחצי גמר הגביע האנגלי והצטרפו לווטפורד ובלקבורן, שכבר הבטיחו את עלייתן במשחק הראשון. ההגרלה למשחקים בחצי הגמר שיתקיים ב-14 לאפריל כבר ידועה, וכמו שזה נראה, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי יוכלו להיפגש במשחק הגמר.

אחרי תיקו 2:2 במשחק הראשון מול מידלסבורו בחוץ, מנצ'סטר יונייטד חזרה לאולד טראפורד וניצחה 0:1. האדומים ישבו על השער של בורו לאורך כל המחצית הראשונה, אבל שוורצר עשה עבודה מצויינת בין הקורות. בסופו של דבר הוא נכנע לפנדל. כריסטיאנו רונאלדו פרץ משמאל לתוך הרחבה בדקה ה-75 והוכשל על ידי וודגייט. הפורטוגלי כבש בקלות מהנקודה הלבנה והעלה את הקבוצה של פרגוסון לחצי הגמר. קצת לפני תוספת הזמן של המשחק, מידלסבורו נותרה בעשרה שחקנים בעקבות עבירה של מוריסון, שגם הסתבך עם ווין רוני ונקלע עימו לקטטה קלה.

צ'לסי פגשה את טוטנהאם למשחק חוזר אחרי 3:3 במשחק הראשון, הפעם המיליונרים ניצחו 1:2. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, אנדריי שבצ'נקו פרץ לרחבה מצד ימין בדקה ה-56 ובעט לחיבורים הרחוקים. ארבע דקות מאוחר יותר, דיידה דרוגבה השתלט על כדור חופשי של צ'לסי והוריד עם החזה לשון רייט פיליפס, שכבש את השער השני. רובי קין הספיק רק לצמק מפנדל בדקה ה-79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully