וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורסל הישראלי נפרד מצ'רלטון

19.3.2007 / 21:04

מנהלת הליגה חתמה על הסכם שידור עם ערוץ הספורט ל-3 השנים הבאות תמורת 5.7 מיליון דולר. קופל: "ההסכם מהווה הישג אדיר לענף"

היום (שני) השיגה מנהלת ליגת העל בכדורסל הישג מצוין כשחתמה על הסכם שידורים עם ערוץ הספורט ל-3 העונות הקרובות תמורת 5.7 מיליון דולר. ההסכם כולל גם את זכויות השידור באינטרנט ויאפשר הכנסות של כמיליון שקלים לכל אחת מקבוצות הכדורסל בליגת העל, לעומת הכנסות נמוכות יותר שקיבלו הקבוצות עד כה. ההסכם מהווה שיפור מפתיע לעומת הסכום הקודם של החסות, 4.5 מיליון דולר, ויש להניח שלהצעה הגבוהה שהגיש ערוץ הספורט למכרז יש קשר לשני הערוצים החדשים שהוא משיק.

יו''ר מנהלת הליגה אבנר קופל ושותפיו עו''ד שמעון מזרחי, יו''ר הפועל גליל עליון חיים אוחיון ומנכ''ל מנהלת הליגה עדלי מרכוס, ייצגו את המנהלת במשא ומתן עם ערוץ הספורט על מכירת הזכויות.

אבנר קופל: "ההכנסות מההסכם גבוהים ב-35 אחוזים לעומת הסכם השידורים שהיה ב-3 השנים האחרונות עם חברת צ'רלטון. על פי ההסכם החדש ערוץ הספורט ישדר מדי שבוע את כל חמשת משחקי הכדורסל בליגת העל לגברים, כאשר המרכזיים שבהם ישודרו בערוץ הפתוח וללא תשלום נוסף מהצופים. ההסכם מהווה הישג אדיר למנהלת ולענף הכדורסל ויביא לחשיפה תקשורתית מרבית לענף הכדורסל".

"על פי ההסכם תוקם מערכת שיווק משותפת למנהלת ליגת העל וערוץ 5 שיוכלו לשווק חסות במשחקי ליגת העל וההכנסות יחולקו בין שני הגורמים".

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט: "אנחנו שמחים מאוד שהכדורסל הישראלי חזר לביתו הטבעי, אין ספק שאנחנו נטפל בו בצורה ההולמת והמוצלחת ביותר ונחזיר אותו לקדמת במת הספורט בישראל".

מלבד כל זאת, מועצת ההימורים מנהלת בימים אלו משא ומתן להעביר את משחק הכדורגל המרכזי מיום ראשון ליום שני ולפנות את יום ראשון לשידורי משחקי ליגת העל לכדורסל בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully