וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוק הרוסי גם בעונה הבאה

שגיא ניר

19.3.2007 / 22:55

הקיפאון במו"מ מול ארגון השחקנים הוביל את המנהלת להחליט חד צדדית על השארת החוק הרוסי גם בעונה הבאה. ניר אלון דורש הסכם

ניצחון גדול לשחקן הישראלי. מנהלת הליגה החליטה הערב (שני) על הישנותו של החוק הרוסי גם בעונה הבאה, עונת 2007/8, בניגוד לעמדתה עד עתה לשינויו של החוק עם תום ההסכם מול ארגון השחקנים. בישיבת הדירקטוריון הוחלט חד צדדית על הארכת תוקפו של החוק בעונה נוספת, וזאת חרף המשא ומתן שכבר נפתח מול ארגון השחקנים לגבי העונה הקרובה.

בהודעה שהוציאה המנהלת נכתב כי "ההחלטה נובעת מהרצון לייצר יציבות ולבדוק לעומק את המשמעויות של שיתוף השחקנים הישראלי", וכי "בתחילת העונה הבאה יחזור דירקטוריון המנהלת לדון בנושא וזאת על מנת לקבל החלטות נוספות לקראת עונות המשחקים הבאות". בקרב נציגי הקבוצות הסתמן רוב להשארת החוק הרוסי על כנו, מה שמעלה שאלות מדוע הסמיכו את קופל לנהל משא ומתן על הצעה שונה.

ההחלטה המפתיעה של המנהלת, שיושב הראש שלה אבנר קופל צידד עד כה בשינוי החוק ומעבר למשחק עם ארבעה זרים על המגרש ומספר בלתי מוגבל על הספסל, מגיעה בעיצומו של קיפאון במשא ומתן עם ארגון השחקנים. אתמול (ראשון), בראיון לוואלה! ספורט, איים יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון כי במידה ולא יושגו הבנות בין הצדדים עד סוף חודש מרץ תושבת ליגת העל בסיבוב השלישי. הערב, כאמור, החליטה המנהלת חד צדדית על השארת החוק הרוסי, וזאת מבלי להגיע להסכמה על כך עם ארגון השחקנים. לפחות עד לתום העונה הבאה, השחקן הישראלי יכול לכדרר בשקט.

יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון: "אני שמח שהמנהלת הלכה לקראת השחקנים, אבל המנהלת ידועה בשינוי החלטותיה ולכן אנו דורשים לבסס את ההחלטה בהסכם משפטי מחייב. זה התנאי שלנו להפסקת הצעדים הארגוניים בהם התחלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully