וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ונסון שוחרר מעירוני נהריה

19.3.2007 / 14:38

הגארד האמריקאי שהובא לקבוצה לפני כחודש וחצי מהפועל עפולה/גלבוע לא ענה על הציפיות, ברקוביץ': "נכשלנו איתו, נחפש מחליף"

עירוני נהריה החליטה לשחרר היום (שני) את גארד הקבוצה מייקל ג'ונסון, שהובא לקבוצה לפני כחודש וחצי מהפועל עפולה/גלבוע. ג'ונסון הגיע אז כמחליפו של הרכז שון קולסון, והצוות המקצועי של הסגולים ציפה כי יתפוס את מושכות העמדה בה נהריה החליפה העונה שלושה שחקנים. הצדדים מנהלים משא ומתן להתרת חוזהו של השחקן, וביומיים הקרובים הוא צפוי להיות מחוץ לקבוצה. נהריה מקיימת משא ומתן עם מספר שחקנים בעמדת הרכז, והיא אמורה להנחית מחליף לג'ונסון עד סוף השבוע.

ג'ונסון (30, 1.84 מ'), בוגר מכללת אוקלהומה, שיחק שישה משחקים במדי נהריה בהם תרם בממוצע 2.5 נקודות ו-0.8 אסיסטים ב-14 דקות משחק. "נכשלנו איתו ואנחנו מסתכלים קדימה", אמר מיקי ברקוביץ' על עזיבתו של השחקן. נהריה, יממה אחרי ההפסד הדרמטי בליגה, 91:90 להפועל ירושלים, מקווה שבואו של רייאן בואן (32, 2.06 מ') לקבוצה יחזיר אותה למסלול הניצחונות.

הפורוורד האמריקאי צפוי לנחות היום אחר הצהרים ולקיים שני משחקי ליגה עם הקבוצה, לפני שיוחתם סופית עד תום העונה. "אנחנו רוצים להרים את הקבוצה חזרה", אמר ברקוביץ' והוסיף, "בואן הוא שחקן שיכול לשמור מצוין, לקלוע ולמסור. הוא שחקן משלים שיכול לשחק במגוון תפקידים ואני מקווה שהוא יתאקלם במהירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully