וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "אני רוצה להישאר עוד עונה"

21.3.2007 / 21:26

מכבי ת"א תארח את רומא (20:45, ערוץ 1) במשחק חסר חשיבות, ספאחיה חושב על העתיד ועל צסק"א: "זו הכנה טובה". ביינום ייעדר

כשערב התמודדות ביורוליג משחרר הצוות המקצועי את שחקני הקבוצה לביתם לאחר אימון בן שעה אחת בלבד, אפשר להסיק שמכבי תל אביב עומדת בפני ארבעים דקות חסרות חשיבות. נוכחות תקשורתית דלילה למדי נרשמה הערב (רביעי) בהיכל נוקיה, במהלך האימון המסכם ומסיבת העיתונאים המסורתית שלקראת משחק היורוליג מול לוטומטיקה רומא, השישי והאחרון במסגרת הטופ-16. את הכרטיס לסדרת רבע הגמר הבטיחה מכבי כבר בשבוע שעבר, כשגברה בהארכה על פו אורטז, ונעזרה בהפסד רומאי מקביל לטאו ויטוריה.

אינדיקציה נוספת לחוסר העניין ניתן למצוא בהיעדרותו של וויל ביינום, השוהה בארה"ב לצד אביו החולה. ביינום ישוב ארצה רק ביום שישי. "כולם יודעים שכבר העפלנו לשלב הבא, אבל כפי שאמרתי לפני אורטז, לא נדלג על המשחק הזה", אמר מאמן מכבי נוון ספאחיה, ונראה שהשתדל שלא להחמיץ אף קלישאה בספר.

"התוצאה אולי לא נחשבת אבל אנחנו צריכים לשמור את כולם בכושר טוב, אחרת לא נהיה מוכנים לצסק"א", המשיך הקרואטי, "ביינום ייעדר אצלנו וגם רומא תחסר כמה שחקנים, אבל זה יתרון גדול עבורם, כי במשחק ברומא וויל היה טוב. הוא מאוד חשוב לקבוצה אבל נתנו לו ללכת, כי אנחנו יודעים באיזה מצב נמצא אבא שלו. אנחנו מתקדמים בתקופה האחרונה, צעד אחרי צעד, ממשחק למשחק". משנשאל באשר לעונה הבאה, שיגר ספאחיה מסר ברור להנהלת הקבוצה: "יש לי חוזה לעונה נוספת. אני רוצה להישאר".

"אנחנו עדיין לא חושבים על צסק"א כי יש לנו כמה משחקים לפניהם", הוסיף הקפטן דרק שארפ. "תמיד המשחק הכי חשוב הוא המשחק הקרוב ביותר, ובכלל, במכבי כל משחק חשוב. אנחנו כבר בשלב הבא, ואני מקווה שניתן הצגה מחר".

רומא חושבת על נאפולי

רומא, שנחתה בארץ למרות השביתה הכללית במשק, תחסר את הסנטר הפצוע רוברטו קיאצ'יג, וככל הנראה את הרכז מיירה צ'אטמן. גם הקומבו גארד דיוויד הוקינס בספק. מי שכן כשיר ויטול חלק במשחק הוא דיאן בודירוגה הוותיק. ככל הנראה מדובר במשחקו האחרון בהיכל נוקיה של הסרבי המעוטר, שעשוי לפרוש בתום העונה. "עוד נראה אם זה המשחק האחרון שלי כאן", אמר בודירוגה, "אבל בכל מקרה, אני תמיד שמח להגיע לתל אביב. המשחק אולי לא קובע כלום, אבל נרצה לתת הופעה טובה, וגם להיעזר בו כהכנה לליגה".

המאמן יסמין רפשה, ששב בפעם השנייה העונה להיכל, נראה ונשמע נינוח. "המשחק חסר משמעות ביורוליג, אבל הוא בהחלט יעזור לנו להתכונן למשחק הליגה החשוב הצפוי לנו ביום ראשון נגד נאפולי. בעצם ההעפלה לטופ-16, עמדנו במטרות שהצבנו לעצמנו. אנחנו מועדון קטן שמשחק לראשונה בשלב הזה, וזו הצלחה. יש לנו בעיות עם כמה שחקנים, חלקם לא התאמנו כבר כמה ימים כי היה לנו משחק ליגה קשה מאוד בתחילת השבוע, ונראה מחר מה קורה".

המשחק הראשון מול צסק"א לא יוקדם

הנהלת היורוליג כנראה לא ממש מתחשבת באוהדי הכדורסל הדתיים בישראל. לאחר שמכבי תל אביב ביקשה לדחות בחצי שעה את פתיחת המשחק הראשון בסדרת רבע הגמר נגד צסק"א מוסקבה, שייערך ב-3 באפריל ברוסיה, התקבלה היום במשרדי האגודה תשובה שלילית.

כזכור, מכבי העבירה את הבקשה בכדי שלא ייווצר מצב בו הצופים הדתיים יאלצו לוותר על חלקו הראשון של המשחק, שייערך במוצאי ליל הסדר. ממכבי נמסר כי הנהלת היורוליג קיימה משא ומתן עם רשות השידור הרוסית, אך בשל אילוצי הטלוויזיה הרוסית נקבע כי לא ניתן להזיז את שעת המשחק, ולפיכך ייפתח בשעתו המקורית - 19:15 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully