וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בואו לא נתעסק בפציעה שלי יותר מדי"

לי בוץ

19.3.2007 / 12:58

גם ליוסי בניון קצת נשבר מכל הדיבורים על האם הוא כן-או-לא-ישחק מול אנגליה. "מה שחשוב זו הנבחרת, מקווה שנעשה תוצאה טובה בשבת"

נבחרת ישראל תפתח הערב (שני) רשמית את ההכנות למשחק מול אנגליה ביום שבת הקרוב באצטדיון הלאומי בר"ג (20:30). חניכיו של דרור קשטן יתכנסו לאימון ערב, שלאחריו יקיים המאמן מסיבת עיתונאים יחד עם הקפטן יוסי בניון.

בניון, שנחת הבוקר בישראל, דיבר כרגיל על מצבו הרפואי בשדה התעופה: "המצב מתחיל להסתדר, לא שיחקתי שלושה שבועות ואני מרגיש יותר טוב. אני מתכוון להתאמן היום ואם אעבור את השבוע הזה כמו שצריך, אני מאמין שיהיה בסדר לקראת סוף השבוע. אני בהחלט מקווה להיות על הדשא.

"קיבלתי זריקה לפני מספר ימים בכדי שאוכל להתאמן היום, ואני אופטימי", המשיך הקפטן. "בואו לא נתעסק בפציעה שלי יותר מדי, כפי שהורגלנו בתקופה האחרונה לפני כל משחק של הנבחרת. מה שחשוב כאן זו הנבחרת, ולא שחקן כזה או אחר. אני מקווה שהנבחרת תעשה את ההכנה הכי טובה שלה לקראת המשחק ונעשה תוצאה טובה בשבת".

בניון ניסה להסביר איך יוצא שלפני כל משחק של הנבחרת הוא פצוע: "מה לעשות, זה לא שאני קובע לגוף מתי למתוח או לקרוע שריר. יצא ככה שבפעמים האחרונות אני פצוע בנבחרת, אבל תמיד שיחקתי ואני מקווה לשחק גם הפעם".

הנבחרת תקיים חמישה אימונים לפני המפגש מול האנגלים, ויממה לאחר המשחק כבר תפתח בהכנות למשחק מול אסטוניה ביום רביעי הבא. הבוקר קיבלה ההתאחדות לכדורגל הודעה כי משחק החוץ מול קרואטיה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, שאמור היה להיערך ב-17 באוקטובר, הוקדם בארבעה ימים ליום שבת ה-13 בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully