וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה ברונו, דגו וטועמה הועמדו לדין

לי בוץ

19.3.2007 / 13:05

בהפועל ת"א לא ישתקו לארגנטינאי שהורחק, ולאחרים שירדו לחדר ההלבשה לאחר שהוחלפו. שביט: "אני מקווה שנצא מחוזקים מהבומבה"

שחקני הפועל ת"א בהרכב מלא, כולל שחקני נבחרת ישראל - שביט אלימלך, יגאל אנטבי, דני בונדר, סלים טועמה, ואליד באדיר ואליניב ברדה, התייצבו הבוקר (שני) במתחם האימונים בוולפסון לאימון מיוחד במקום היום החופשי שתוכנן להיום. ששת הנציגים בנבחרת לא התאמנו, וצפו בחבריהם מהספסל.

שני פרצופים כעוסים באימון היו של מוני הראל ושחר בן עמי, מקבוצת הניהול של האדומים, שהגיעו למתחם האימונים ולא החליפו מילה עם השחקנים. אורח נוסף באימון היה פיני בלילי, שהגיע לארץ בעקבות משחק הנבחרת מול אנגליה.

בקבוצה החליטו להעמיד לדין את לוסיאנו דה ברונו, בעקבות ההרחקה השערורייתית שלו אתמול בקרית אליעזר, כמו גם את ברוך דגו וסלים טועמה, שירדו הישר לחדרי ההלבשה לאחר שהוחלפו ולא קיבלו על כך אישור. השלושה עמדו לועדת משמעת היום ויקבלו הודעה לגבי העונשים שלהם מחר (שלישי).

"התפרקנו, הובסנו, קיבלנו בראש", אמר הבוקר שוער הקבוצה שביט אלימלך, "אבל גם אם היינו מצנחים זה לא היה עושה אותנו פייבוריטיים למשהו. יש עוד מספיק נקודות בקופה ולא נוותר על אף משחק. יש ותמיד היה מה לתקן. אני מקווה שנצא מחוזקים מהבומבה".

"יש לנו שבועיים פגרה בגלל הנבחרת וכנראה שהיא באה לנו בזמן טוב", המשיך השוער. "המשחק הבא שלנו בליגה נגד מכבי פ"ת הוא משחק מאוד קשה, ורק על זה אנחנו צריכים להסתכל כרגע. אני מבקש סליחה מהאוהדים, שאלפים מהם הגיעו לעודד אותנו בקרית אליעזר ועשו זאת בצורה מרשימה. בטוח שלא רצינו להיראות ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully