וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-20 מיליון ליש"ט, ג'ון טרי ימצא גם מורה לאיטלקית

19.3.2007 / 11:55

נשיא אינטר מאסימו מוראטי חם מאוד על הבלם האנגלי, שלא מצליח לכופף בינתיים את צ'לסי. למפארד עושה קולות של שטיח

אינטר חמה על ג'ון טרי. הקבוצה שתהיה אלופת איטליה בקרוב שמעה שמגן צ'לסי לא מרוצה מהסחבת של המיליונרים בעניין הארכת החוזה שלו, והופ קפצה עם הצעה לקנות אותו תמורת סכום פעוט של 20 מיליון ליש"ט.

נשיא אינטר, מאסימו מוראטי, נחשב למעריץ מושבע של טרי ולא יהסס להוציא עליו את הכסף הגדול. דובר אינטר אמר: "אנחנו עוקבים בדריכות אחר המו"מ בין טרי לצ'לסי. מוראטי אוהב את האופי של השחקנים האנגלים, וטרי הוא בחור קשוח כמו שאנחנו אוהבים".

כזכור, טרי דרש מהכחולים הארכת חוזה שתבטיח לו שב-9 השנים הבאות הוא יהיה המרוויח הבכיר במועדון. חוזה כזה יבטיח לטרי לפחות 60 מליון ליש"ט בבנק, ומקום בסגל הכחולים עד גיל 35.

למפארד עושה פרסה

פרנק למפארד, לעומת זאת, הצהיר שהוא רוצה להישאר בסטמפורד ברידג' עד סוף הקריירה. לדברי הקשר המצויין, הוא לא מודאג לגבי החוזה החדש שלו - התפתחות מפתיעה למדי, לאחר שרק בשבוע שעבר הציב האנגלי הבינלאומי אולטימטום לכחולים לפיו אם לא יתנו לו את החוזה שהוא דורש יקנה את דרכו החוצה מהמועדון, כנראה לספרד.

"שמרתי על שקט בנוגע לסיטואציה העיסקית שלי, מכיוון שאנחנו נמצאים בשלב כל כך חשוב של העונה", טוען עכשיו האנגלי הבינלאומי. "כל כך הרבה נכתב ונאמר על העניין, שאני מרגיש צורך להבהיר לאוהדי צ'לסי, כמו גם לעצמי, מה קורה", מפדל למפארד לאחור.

"אני רוצה להישאר בצ'לסי. מעולם לא רציתי לעזוב ואין לי כל כוונה כזו, כל מה שאני רוצה בחיים הוא להישאר כאן", משלים הקפטן של מוריניו את סיבוב הפרסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully