וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי: "יש לי יותר אנרגיות"

19.3.2007 / 11:04

בריאנט מסביר עוד ערב של 50 נקודות ב-102:109 של הלייקרס על מינסוטה. פילדלפיה הרוסה, הסלטיקס נקנסו על מגעים עם דוראנט

לפיל ג'קסון, מאמן לוס אנג'לס לייקרס, נמאס להסביר. התקפת משולש או לא, ג'קסון היה הכי כן ונתן את ההסבר הטריוויאלי ביותר לעוד ערב של 50 נקודות של קובי בריאנט, 48 שעות לאחר ה-65 שקובי שפך על פורטלנד.

"בהתחלה קובי היה מנסה לשחק קבוצתי. הוא היה מחלק את הכדורים ומחכה למחצית השניה. בשלב הזה של העונה פשוט אין זמן לזה, אז הוא לוקח את הכדור לסל", אמר מאמן הלייקרס אחרי הניצחון 102:109 על מינסוטה.

כל הדיבורים על התקפת המשולש או המשחק האנוכי של קובי מתפוגגים כשההבנה, של ג'קסון ושל כל צופי ה-NBA, היא שפשוט צריך לתת לו את הכדור כדי לנצח. הוא עצמו מצטנע: "אני מרגיש שיש לי יותר אנרגיות עכשיו בקבוצה הזו. לאמאר אודום ולוק וולטון נותנים לי להרגיש טוב יותר כי הם מבינים את המשחק.

בריאנט עשה היסטוריה כשהפך לשחקן הראשון של הלייקרס ב-44 השנים האחרונות שקולע 50 או יותר בשני משחקים רצופים. הקודם, אלג'ין ביילור, עשה את זה ב-1962/63, כשקלע מעל 50 בשלושה ברציפות. בעשור האחרון זה קרה פעמיים בלבד בכל הליגה - אנטואן ג'יימיסון מגולדן סטייט השחיל פעמיים 51 נקודות, נגד סיאטל והלייקרס ב-2000, ואלן אייברסון מפילדלפיה קלע 54 מול מילווקי ו-51 נגד יוטה ב-2004.

בפילדלפיה יורדים נמוך

ומשיאים חיוביים לאחד שלילי. מאוד שלילי. פילדלפיה הובסה 124:74 על ידי יוסטון, ההפרש הגבוה ביותר בו נוצחה אי פעם בביתה.

"אין הרבה דברים שאני יכול להגיד", אמר מאמן פילדלפיה, מוריס צ'יקס, אחרי ההפסד הכואב. "מהרגע הראשון עד האחרון הם פשוט ניצחו אותנו בכל אספקט אפשרי, מהצוות המקצועי ועד לשחקנים". טרייסי מקגריידי, אחד שראה דבר או שניים בקריירה, אמר: "מעולם לא הייתי שותף למשחק כזה. הקטע הוא שלא הפסקנו לשחק גם כשההפרש היה עצום. כל משחק הוא הכנה לפלייאוף וככה אנחנו מתייחסים לזה".

ישבת ליד אמא של דוראנט? שלם 30 אלף

קווין דוראנט, הלהיט של ליגת המכללות, סיים לפנות בוקר את העונה בהפסד של טקסס ל-USC, ומבחינתו הוא כשיר ללכת ל-NBA. קבוצות כבר לוטשות עיניים לכיוון הפורוורד, ובליגה רציניים מאוד כשהם אומרים "אל תצרו איתו מגע".

קחו לדוגמא את דני איינג', מנכ"ל בוסטון סלטיקס, אחת המועמדות המובילות לזכות בבחירה הראשונה או השניה בדראפט. איינג' ישב במשחק של הלונגהורנס בטורניר הביג 12 לצד אמו של דוראנט. בליגה פירשו את העניין כ"מגעים" וקנסו את הסלטיקס ב-30 אלף דולר. בהנהלת הליגה אמרו כי יחמירו עם קבוצות שינסו לפתות שחקנים עוד לפני הדראפט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully