וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון פיטרה את גלעד כץ

שגיא ניר

19.3.2007 / 0:12

המפלה הביתית 97:77 לגליל עליון, הרביעית ברציפות של ראשל"צ, הביאה לפיטורי המאמן גלעד כץ. המועמד המוביל לתפקיד: עדי אזולאי

בעקבות התבוסה הביתית הערב 97:77 להפועל גליל עליון, החליטה הנהלת מכבי ראשון לציון על פיטוריו של המאמן גלעד כץ. כץ, שלווה בסיום המשחק על ידי אוהדים זועמים שקראו לו להתפטר, קיבל בהמשך הלילה הודעה על סיום עבודתו. המועמד הבכיר לתפקיד הוא עדי אזולאי, שאימן בראשון בעבר, כשגם רוני בוסאני ואבי אשכנזי בתמונה.

ראשון לציון, שסיימה את העונה הקודמת במקום השלישי המפתיע, עברה העונה מהפכה ואיבדה את כל שחקני הסגל פרט לגארד ריאן סידני. פתיחת עונה של 6:3, כולל תבוסה בהפרש של 44 נקודות בנהריה והדחה מהיורוקאפ אחרי תבוסה לשיאוליי הליטאית, הביאה לעוד מיני מהפכה בסגל וצירופם של בריאנט מרקסון וברנדון קורץ במקומם של ריאן סידני, פטאר ארסיץ' וג'יימס וויליאמס. לפני כחודשיים נשקלו פיטורי המאמן, אך הוחלט להעניק לו גיבוי נוסף שתם הערב.

כץ (39) עוזרו של גיא גודס בראשון בשנה וחצי האחרונות, קודם בתחילת העונה לתפקיד המאמן הראשי בעקבות עזיבתו של גודס למכבי תל אביב. המינוי המפתיע יחסית, של מאמן שאימן שנתיים בודדות בהוד השרון מהארצית, הוסבר על ידי ההנהלה כניסיון ליצור המשכיות, אך למעשה נבע מאי רצונה של הקבוצה לצרף מאמן בכיר יותר בשכר גבוה. כץ הוא עוזרו של יעקב ג'ינו בנבחרת העתודה של ישראל. הוא המאמן השלישי שמפוטר העונה בליגת העל, אחרי חנוך מינץ מעירוני רמת גן ורוני בוסאני מאליצור אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully