וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביזיון, בושה - הכל נכון"

רומן רוזנבלט ולי בוץ

18.3.2007 / 23:12

ניר לוין יודע מה המשמעות של התבוסה של הפועל ת"א (4:0) בחיפה. דגו, טועמה ודה ברונו עשויים להיענש. רוני לוי: "לא עשינו עונה גרועה"

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אומנם אי אפשר להגיד בוודאות שהפועל ת"א יצאה היום (ראשון) מהמירוץ לאליפות, אבל אין ספק שהתבוסה 4:0 בקרית אליעזר למכבי חיפה עצרה את הדהירה של האדומים. הדבר הגרוע מבחינת ניר לוין זה שהקבוצה שלו התפרקה, והראתה סף שבירה נמוך וחולשה מנטלית. דה ברונו ודואני הורחקו בצורה חסרת אחריות, דגו וטועמה ירדו זועמים לחדר ההלבשה, וככה אי אפשר לקחת אליפות.

"לא הגענו למשחק", הודה ניר לוין בסיום, "התלחנו עם פיגור כבר בדקה השלישית, בגלל חוסר עירנות בהגנה, וספגנו שער מוקדם. חיפה שיחקה בינוני, אבל איכשהו ירדנו למחצית בפיגור 2:0. כל תסריט רע אפשרי קרה לנו היום, וכל מילה שתתאר את המשחק הזה - התפרקות, ביזיון, בושה - הכל נכון".

"יכול להיות שהדיבורים על האליפות הוציאו אותנו מריכוז", הודה לוין, "חשבנו שארבעת הניצחונות הרצופים שלנו ייצרו אפקט של הרתעה, אבל זה לא קרה. חוץ מבמשחק מול נתניה, לא הפגנו יכולת מרשימה לאחרונה".

לוין התייחס להתפרקות המביכה של הדקות האחרונות. לגבי לוסיאנו דה ברונו, שהורחק באדום לאחר שנכנס כמחליף, אמר לוין: "דה ברונו זה טעות שלי. אמרתי לו להירגע אחרי הצהוב הבלתי ספורטיבי הראשון, ולצערי חשבתי שהוא נרגע. אני לוקח את זה על עצמי. אנחנו נטפל בהרחקה הזו".

"גם כשמפסידים, יש דרך להפסיד, בלי אדומים ותבוסה מבישה", אמר המאמן, שהתבוסה הזו אולי פגעה בסיכוייו להמשיך עונה נוספת בוולפסון, "יש דברים שלא נסבול, והם יטופלו".

לוין סירב להתייחס להתנהגותם של דגו וטועמה, אבל בהפועל בהחלט לא אהבו את העובדה שהשניים ירדו בהחלטיות לחדר ההלבשה, והם עשויים לעמוד לדין משמעתי בתוך המועדון בהמשך השבוע. דגו, שסדק את אחת מדלתות הזכוכית בכניסה לחדרי ההלבשה, הדגיש כי הוא לא כעס על החילוף: "הייתי עצבני על עצמי ולא התכוונתי לפגוע באף אחד. אני כל כך מאוכזב מעצמי שלא אצליח להירדם עד האימון מחר".

רוב שחקני הקבוצה העדיפו שלא להתראיין לאחר המשחק, ונראו במצב רוח ירוד מאוד. מי שכן הסכים להגיד כמה מילים היה גילי ורמוט: "קשה להסביר מה קרה לנו היום, אולי אפשר לקרוא לזה התפרקות. התכוננו טוב ודווקא פתחנו את שתי המחציות בצורה לא רעה. ספגנו שלושה שערים במצבים נייחים ופשוט אסור שזה יקרה. אנחנו לא מדברים על אליפות, אלא באים לכל משחק כדי לנצח ולראות לאן זה יוביל אותנו".

כפי שזה נראה כרגע, ייתכן כי האדום של דה ברונו יסלול את דרכו החוצה מהקבוצה בסיום העונה הנוכחית. ראוי לציין כי זו אינה הפעם הראשונה שבה דה ברונו מורחק אחרי התנהגות חסרת אחריות, וגם במשחק גביע הטוטו מול כפ"ס, לפני הדרבי התל אביבי, הורחק דה ברונו אחרי שמחא כפיים בהפגנתיות לשופט, וגם אז טענו גורמים במועדון שההתנהגות של דה ברונו הייתה ילדותית ולא במקום.

לוין ביטל את יום החופש שהיה מתוכנן למחר, והשחקנים יתייצבו לאימון בוקר בשעה 11:00.

לוי: "מגיעות הרבה מחמאות לשחקנים"

המאמן המנצח, רוני לוי: "מגיע הרבה מחמאות לשחקנים, שעברו ב-10 ימים ארבעה משחקים קשים מבחינה פיזית. היה חשוב לנו לחזור אחרי הקמפיין האירופי שלנו בצורה טובה לליגה, ואני שמח שעשינו את זה".

"אפשר לחלק את השנה לשתי מסגרות", אמר לוי, "באירופה עשינו הישג מצוין, כולל המשחקים מול ליברפול, שלב הבתים, הניצחון על צסק"א ומשחק אחד טוב מול אספניול. הבאנו הרבה גאווה לכדורגל, אז אי אפשר להגיד בהחלטיות שעשינו עונה גרועה. שילמנו הרבה על העומס הפיזי".

ליאור רפאלוב: "היו דיבורים על כך שאעזוב את הקבוצה וגם אני חשבתי ללכת. רוני לוי הסביר לי שגם זמני יגיע ושיכנע אותי להישאר ולהתאזר בסבלנות".

יניב קטן, שסובל תקופה ארוכה מכאבים חזקים בצלעות והוחלף במחצית השנייה, צפוי להצטרף מחר לאימוני הנבחרת, על אף שכבר שקל להתפנות לבית חולים בגלל הפציעה.

רפאל אולארה הודיע במפתיע לפני המשחק שהוא חולה, ולא נכלל בסגל הקבוצה. בעוד רוני לוי טוען שאולארה פצוע וקיבל זריקה, גורמים אחרים בחיפה טוענים שזו "פציעה מסתורית", שאולי הגיעה לאחר שנודע לצ'יליאני שהוא לא יעלה בהרכב.

מחר אחה"צ תיערך ועדת המשמעת בעניינו של אלן מסודי בנוכחות סוכניו והנהלת חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully