וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: צרפת זכתה בשש האומות

רועי פרידמן

18.3.2007 / 22:18

טריי מאוחר של אלוויס וורמולן העניק לצרפתים את הזכיה, לאחר שאירלנד איימה עליהם עם ניצחון באיטליה. ואנגליה, כמו אנגליה, הפסידה

צרפת זכתה בטורניר 6 האומות אחרי טריי בזמן הפציעות של המחליף אלוויס וורמולן, בניצחון בסטאד פראנסה 19:46 (14:20) על סקוטלנד.

בעקבות ניצחון מוקדם של אירלנד באיטליה צרפת הגיעה למשחק בידיעה שהיא חייבת לנצח בלפחות 24 נקודות הפרש על מנת לשמור על התואר משנה שעברה. גם בעקבות הניצחון הצרפתים לא הבטיחו את האליפות, כאשר ניצחון ב-56 הפרש של אנגליה בוויילס היה מונע מהם את הזכייה, אלא שהאנגלים הפסידו, והשמחה בפריז הייתה גדולה. "אני גאה בבחורים", אמר הקפטן רפאל איבאנייז. "הראינו אופי אחרי ההפסד שבוע שעבר באנגליה". אלא שאיבאנייז הוסיף שהזכייה החשובה לא תשפיע על ההכנות ועל גביע העולם עצמו, שייערך בחודשים אוגוסט-ספטמבר של שנה זו. פרנק האדן אמר שהוא היה מרוצה מהופעתה של נבחרתו בטורניר, למרות שהיא סיימה במקום האחרון עם ניצחון אחד בלבד. "באנו לנצח אבל הקבוצה הטובה יותר ניצחה היום".

צוברי הנקודות:

צרפת:

טרייז : אימאנול הרינורדוקי, יאניק ז'ואיזון, דויד מרטי, סדריק היימן, אוליבייה מילו, אלוויס וורמולן.
המרות : ליונל בוקסיס 5
עונשין : בוקסיס 2

סקוטלנד :

טרייז : ניקי וולקר, שון למונט, יואן מארי
המרות : כריס פאטרסון 2

רק כמעט, אירלנד

אירלנד ניצחה בסטאדיו פלאמינו ברומא את איטליה 24:51 (12:20)

מחצית שנייה נפלאה של האירים הביאה להם ניצחון גבוה, שלא הספיק להם על מנת לנצח את הטורניר, לראשונה מאז 1985. טריי של רונאלד דה מאריני ממש עם השריקה האחרונה הוריד את ההפרש, וכך סידר לצרפתים מטרה קלה יותר על מנת לנצח את הטורניר. המשחק היה צמוד במחצית הראשונה עם לחץ של האיטלקים, כשהם ניצלו את הרגל של רמירו פז שהבקיע שתי בעיטות עונשין ושני שערי שדה, לעומת יום לא מדהים של רונאן או'גארה, אלא שטריי ממש בשריקה להפסקה של גרדון ד'ארסי שבר את האיטלקים. "באנו בידיעה שאנחנו צריכים להבקיע הרבה טרייז", אמר ד'ארסי. "מאכזב היה לקבל את הטרייז בסיום". "כל מה שנאחנו יכולים לעשות זה להחמיא לנבחרת אירית מצויינת", אמר פייר ברבזייה, המאמן של נבחרת איטליה. מארקו בורטולמי הקפטן היה יותר מאוכזב. "נבחרת אירלנד היא הטובה כיום באירופה, והם הראו את זה".

צוברי הנקודות:

אירלנד:

טרייז:

גירבאן דמפסי 2, דניס היקי 2, סיימון איסטרבי, גורדון ד'ארסי, שיין הורגאן, רונאן או'גארה
המרות : או'גארה 4
עונשין : או'גארה

איטליה:

טרייז : מארקו בורטולאמי, רונאלד דה מאניי
המרות : אנדראה סקאנאווקה
עונשין : רמירו פז 2
שערי שדה : פז 2

ואנגליה כרגיל - עם הפסד

וויילס הצליחה להמנע מהפסד חמישי בטורניר 6 האומות אחרי ניצחון 18:27 (15:18) על אנגליה

גיבור הניצחון היה ללא ספק ג'יימס הוק, שביצע "פול האוס", כשהוא צבר נקודות בכל אחת מ-4 הדרכים האפשריות. "אנחנו קבוצה חדשה, שנה ראשונה ביחד, עברנו טורניר קשה, ואני מרוצה מההתקדמות", אמר אחרי המשחק גארת' ג'נקינס מאמן הנבחרת. אנגליה ממשיכה להראות רע, וחוץ מההופעה של ג'והני ווילקינסון נגד סקוטלנד והמשחק בשבוע שעבר נגד צרפת האנגלים חושך, וזה לא יהיה הימור משוגע שהם לא יגנו על תוארם כאלופת העולם באוגוסט.

צוברי הנקודות:

וויילס :

טרייז : ג'יימס הוק, כריס הורסמן
המרה : הוק
עונשין : הוק 4
שער שדה : הוק

אנגליה:

טרייז : הארי אליס, ג'ייסון רובינסון
המרה : טובי פלאד
עונשין : פלאד
שער שדה : פלאד

הטבלה הסופית (נצחונות-תיקו-הפסד נק' זכות-נקודות חובה נקודות)

צרפת 1-0-4 86-155 8
אירלנד 1-0-4 84-149 8
אנגליה 2-0-3 115-119 6
איטליה 3-0-2 147-94 4
וויילס 4-0-1 113-86 2
סקוטלנד 4-0-1 153-95 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully