וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו הושיע את ריאל מדריד

18.3.2007 / 20:59

נכנס בהפסקה והביא ל-0:2 מול חימנסטיק. סביליה לא נותנת לברצלונה לברוח, אחרי שגברה 0:2 על ויגו. לה קורוניה-חטאפה 0:1

המחזור ה-27 בליגה הספרדית הושלם ביום ראשון עם שישה משחקים. ביום שבת פתחה ברצלונה פער של שלוש נקודות על יריבתה העיקרית במאבק האליפות, סביליה, לאחר שקרעה בהואלבה את רקראטיבו 0:4. אבל הקבוצה של חואנדה ראמוס לא מוותרת כל כך מהר והשוותה את מאזן הנקודות לזה של המוליכה עם ניצחון 0:2 בבית מול סלטה ויגו.

ריאל מדריד, שסיימה במחזור הקודם בתיקו הירואי נגד ברצלונה בקאמפ נואו, חזרה לסנטיאגו ברנבאו לקבל קצת אהבה מאוהדיה וגם לנצח את חימנסטיק 0:2.

לה קורוניה, קבוצתו של דודו אוואט, שהפסידה בשבוע שעבר לאתלטיקו מדריד, אירחה את חטאפה וניצחה אותה 0:1. הקבוצה שהדיחה את מכבי חיפה מגביע אופ"א, אספניול, פגשה במונג'ואיק את לבנטה מהתחתית, אבל בניגוד למשחק מול חיפה סיימה בתיקו 1:1. סראגוסה גברה על אתלטיקו מדריד בקרב צמרת 0:1. במשחק נוסף נפרדו ויאריאל וריאל סוסידאד בתיקו 1:1.

לה קורוניה - חטאפה 0:1

שישה ימים לפני שיעמוד בשער נבחרת ישראל מול אנגליה (אם לא יקרה משהו בלתי צפוי) עמד השוער הישראלי של דפור במבחן ולא ספג שער בריאזור מול הקבוצה הקטנה מהפרבר שליד מדריד. גם מהעבר השני של המתרס עמד שוער גדול, רוברטו אבונאנדסיירי, אבל הוא נכנע לשער של אנטוניו באראגן בדקה ה-80. חאבייר אריזמנדי מדפור הורחק בדקה ה-35.


אספניול - לבנטה 1:1

הקטאלונים, שהדיחו ביום חמישי האחרון את מכבי חיפה בשמינית גמר גביע אופ"א, רצו להמשיך לתת לאוהדיהם סיבה לשמוח, אבל לא כל כך הצליחו. מול לבנטה, שמתמודדת על חייה בליגה הבכירה. דווקא האורחים עלו ליתרון מוקדם בדקה ה-14 משער של גוסטאבו אנריקה רגי. חמש דקות אחר כך לואיס גארסיה, שכבש את השלישי נגד מכבי חיפה, הישווה.

סביליה - סלטה ויגו 0:2

חניכיו של חואנדה ראמוס הראו אופי רב בשבוע שעבר כשניצחו את שחטאר דונייצק בגביע אופ"א אחרי שהיו עם הגב לקיר. היום הם שבו לסאנצ'ז פיחואן כדי לארח את הקבוצה מחבל גאליסיה. המחצית ראשונה הסתיימה ללא שערים. 7 דקות בתוך המחצית השנייה קיבלה סביליה פנדל, אחרי שלופז נגע בכדור בידו. חלוץ סביליה פרדי קאנוטה לקח את האחריות והשכין את הכדור ברשת. ארנסטו פאביאן קאנוביו מסלטה הורחק בדקה ה-74 אחרי שפגע ברצופו של נבאס עם רגלו. עמוק בתוספת הזמן קיבל אלכסנדר קרז'אקוב כדור ממרסקה כדי לקבוע את השני.

סביליה השוותה את מניין הנקודות לזה של ברצלונה וכעת היא עם 53 נקודות. שתיהן מרוחקות מריאל מדריד, השלישית בטבלה, חמש נקודות.


סראגוסה - אתלטיקו מדריד 0:1

שתי הקבוצות שממוקמות אחת מעל השנייה בטבלה, סראגוסה (5), אתלטיקו (6), נפגשו בקרב על המקום שמוביל לליגת האלופות. בדקה ה-19 היה זה דייגו מיליטו, הארגנטינאי של סראגוסה, שהעלה את קבוצתו ליתרון. הביתיים ממשיכים למשחק חמישי רצוף ללא הפסד. הקולוצ'יונרס, שניצחו במחזור הקודם את לה קורוניה, יחזרו למדריד נוגים.


ויאריאל - ריאל סוסידאד 1:1

הצוללת הצהובה אירחה באל-מדריגל את הבאסקים. בעונה שעברה הייתה החבורה של מנואל פלגריני עסוקה בענייני ליגת אלופות וצמרת, העונה היא חזרה לגודלה הטבעי. סוסידאד, שממוקמת במקום האחרון, עלתה ליתרון משער של סאביו הבלתי נלאה בדקה ה-40. בדקה ה-61 חוסיקו, משורות המקומיים, ניצל טעות בהגנת הבאסקים כדי לאזן את התוצאה. הבאסקים עדיין שקועים עמוק בתחתית הטבלה ונראה כי את השנה הבאה הם יבלו בליגת המשנה.

ריאל מדריד - חימנסטיק 0:2

זה עדיין לא זה. זה עוד אפילו רחוק. הלבנים של קאפלו ניצחו את הלפני אחרונה אמנם, אבל בתצוגת כדורגל חלשה, לא כזאת שהיינו מצפים מקבוצה שמתיימרת להיות הטובה בעולם. המחצית הראשונה הזוועתית של הלבנים נפתחה עם פריצה של ואן ניסטלרוי בדקה החמישית. סזאר נבאס הכשיל אותו ובגלל שהיה האיש האחרון למדינה קנטלחו לא נותר, אלא להרחיקו. נאסטיק בעשרה שחקנים, אבל ריאל לא מצאה את השער.

בהפסקה, פאביו קפאלו עשה חילוף. הוא הכניס את רוביניו במקום אנטוניו קסאנו. המפנה שהביא הברזילאי במשחק של ריאל היה ענק. 10 דקות בתוך המחצית הראשונה וסוף סוף כדור שמצא את הרשת של אלבאנו ביזארי. ואן ניסטלרוי בעט מכ-12 מטרים רע, אבל רוביניו היה באזור כדי לתקן. ריאל המשיכה לתקוף בראשותו של הברזילאי. בדקה ה-81 הוא שלח הקפצה מהאגף לתוך הרחבה לעברו של המגן מיצ'ל סלגאדו, שהמשיך את הכדור ו-דויד הארו גרסיה משורות האורחים נגח בטעות לשער קבוצתו.

ריאל מדריד השיגה שלוש נקודות אחרי התיקו המצוין שעשתה נגד ברצלונה בסופר קאלסיקו בשבוע שעבר והיא חוזרת למקום השלישי בטבלה, מרחק של חמש נקודות מיריבתה השנואה, ברצלונה, אבל ככה, קשה להאמין כי היא תזכה בתואר האליפות הנכסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully