וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי ג'ונסון ניצח את ארסנל

18.3.2007 / 19:58

חלוץ אברטון ואנגליה כבש בדקה ה-90 כדי לנצח את התותחנים 0:1. ליברפול סיימה ב-0:0 מול אסטון וילה ונותרה רביעית. צ'רלטון-ניוקאסל 0:2

המחזור ה-30 בפרמיירליג ננעל ביום ראשון. ליברפול סיימה בתיקו 0:0 מול אסטון וילה ולא הצליחה לעלות למקום השלישי על חשבונה של ארסנל, שהפסידה 1:0 לאברטון. אנדי ג'ונסון, חלוץ נבחרת אנגליה, כבש את שער הניצחון בדקה ה-90.

במשחק נוסף שהתקיים היום, ניצחה צ'רלטון מהתחתית את ניוקאסל 0:2.

אברטון - ארסנל 0:1

הטופי אירחו בגודיסון פארק את ארסנל בקרב צמרת. 90 דקות אף שחקן משתי הקבוצות לא הצליח למצוא את שער היריבה. בדקה ה-90 אנדי ג'ונסון, חלוצו של סטיב מקלארן, שיפתח ככל הנראה לצידו של ווין רוני במשחק נגד נבחרת ישראל, כבש את שער הניצחון. בעקבות הניצחון טיפסו הכחולים למקום השישי בטבלה. ארסנל נשארת שלישית, אחרי שליברפול לא השכילה לנצח בברמיניגהאם.


צ'רלטון - ניוקאסל 0:2

האדיקס התקדמו עד כדי ארבע נקודות מהקו האדום. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, ז'נג ז'י הסיני כבש את שערו הראשון במדי המועדון הלונדוני, כשהשתלט על ריבאונד מבעיטה חופשית של דארן בנט. בתוספת הזמן של המשחק, אותו ז'נג הופל ברחבה וג'רום תומאס כבש את הפנדל כדי לקבוע 0:2.

כעת צ'רלטון רחוקה ב-4 נקודות משפילד יונייטד שמעל לקו האדום וב-6 נקודות מוויגן, שמדורגת במקום ה-16. ווסטהאם מתבוננת מהצד בדאגה.


אסטון וילה - ליברפול 0:0

החבורה של סטיבן ג'רארד יכלה לעלות לפחות באופן זמני למקום השלישי, אלא שהיא לא הצליחה למצוא את השער בבירמינגהאם.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully