וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "אנחנו בכושר שיא"

18.3.2007 / 12:30

רם וארליך מתכוננים לגמר הזוגות באינדיאן וולס מול מרטין דאם (צ'כיה) וליאנדר פאהס (הודו): "הכי חשוב זה להגיע מוכנים לדיוויס"

"אנחנו מרגישים שאנחנו בכושר שיא", כך אומר היום (ראשון) אנדי רם, חצי מהצמד הישראלי שכולל את יוני ארליך, לפני ההתמודדות בגמר טורניר המאסטרס באינדיאן וולס נגד מרטין דאם (צ'כיה) וליאנדר פאהס (הודו).

אחרי פתיחת שנה "פושרת" מבחינתם, מציג הצמד יכולת משופרת בתקופה האחרונה כשבשיאה, כאמור, ההעפלה לגמר טורניר אינדיאן וולס השבוע.

אנדי רם, מרוצה מהיכולת ואמר: "אני חושב שאנחנו מציגים טניס טוב מאוד כבר תקופה ארוכה. אמנם בתחילת השנה לא הכל התחבר ובנוסף היתה את הפציעה של יוני, אך כעת אני מרגיש שחזרנו להיות האנדי ויוני שכולם מכירים ואוהבים".

אנדי לא שוכח את המטרה הכי חשובה בתקופה הקרובה שזה מפגש בדיוויס של ישראל נגד איטליה, ומקווה שהכושר שלו של ארליך רק ילך וישתפר לקראת המפגש: "אנחנו הולכים לשחק נגד נבחרת מאוד חזקה שכבר שיחקה ברמות הגבוהות ביותר. יהיה מפגש קשה אבל אני מאמין ביכולות שלנו וברצון לנצח כל נבחרת ולא משנה מה השם שלה. אני מקווה שהאיצטדיון יהיה מלא ונזכה לתמיכת הקהל הישראלי, שלדעתי הוא הקהל הכי טוב בעולם. אמרתי כבר פעם ואני אגיד את זה שוב- אפשר לעבור את איטליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully