וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקיר לוסקי תובע את הפועל ת"א

לי בוץ

18.3.2007 / 13:39

לטענת הקשר הצעיר הנהלת הקבוצה חייבת לו 312 אלף שקלים, והוא מבקש צו המורה למועדון להחזירו לאימונים ולשחררו בתום העונה

קשר הפועל ת"א, יקיר לוסקי, הגיש הבוקר (ראשון) תביעה במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל ובקשה דחופה לסעד זמני וקביעת מועד דיון לבית משפט באמצעות עורכי דינו, אברהם ללום ואלכסנדר טבול. לטענת הקשר המועדון חייב לו 312 אלף שקלים וכמו כן מבקש לוסקי להורות על צו המורה להפועל ת"א להחזירו לאימונים סדירים, לשחרר אותו מהקבוצה בסיום העונה ולאפשר לו לנהל משא ומתן בנוגע לעונה הבאה.

עורכי דינו של השחקן טענו בכתב התביעה כי "לוסקי המשך לשחק בשורות הפועל ת"א מתוך תקווה והנחה כי חובו ישולם לו בהקדם. בשל כך אף ויתר על הגשת התביעה במועד מוקדם יותר, והכל מתוך תקווה כי הכספים אשר חייבת לו הקבוצה זמן רב כל כך ישולמו בסופו של יום". עוד ציין עורך הדין ללום כי "הפועל ת"א היא מקור פרנסתו ומשענתו הכלכלית היחידה של הקשר".

בבקשה נטען עוד כי "הפועל ת"א הובילה את השחקן בכחש, שכן לא רק שלא שילמה לו משכורות ופרמיות כנדרש, אלא גם הגדילה לעשות בכך שלא שילמה לו מענק שחרור לפני למעלה משנה כאשר השחקן הופיע באופן מלא בכל האימונים ובכל המשחקים ועשה את כל המוטל עליו ללא דופי".

"כתוצאה מסירוב הקבוצה לשחרר את השחקן, וכן כתוצאה מהעובדה שמועד הרישום וההעברה הסתיים, לא נותרה עוד ללוסקי ברירה אלא לנסות ולחפש קבוצה בעונה הבאה, זאת תוך כדי פגיעה משמעותית במעמדו המקצועי, בהכנסתו הכספית ובמוניטין שלו שמהווה אלמנט משמעותי ביותר בתחום תעסוקתו".

לטענת עו"ד ללום, הקבוצה יצאה ויוצאת מתוך נקודת הנחה פסולה ושגויה, כי לוסקי ייאלץ לוותר לה על כספים רבים, בשל העובדה כי אין הוא יכול לעבור ולשחק בכל קבוצה אחרת ללא חתימתה, וכן בשל העובדה כי ההליך המשפטי הינו יקר, ארוך ומייגע.

"לקשר לא נותרה כל ברירה", המשיכו עורכי דינו של לוסקי, "שכן לא יעלה על הדעת שהקבוצה תפר ברגל גסה את כל התחייבויותיה כלפיו, לא שילמה לו את שכרו, לא תאפשר לו להשתכר במקום אחר, ותחזיק בו ובכרטיס השחקן שלו כבן ערובה".

בהפועל ת"א סרבו להגיב על העניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully