וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייאן בואן סיכם בעירוני נהריה

18.3.2007 / 15:14

הפורוורד ששיחק שבע עונות בדנבר ויוסטון ינחת בארץ במטרה להצטרף לקבוצה הצפונית. בנהריה מחפשים מחליף למייקל ג'ונסון

עירוני נהריה ממשיכה בנסיונות לחיזוק הקבוצה, ובמקביל להנחית בארץ שחקנים זרים. השם הפעם הוא רייאן בואן, פורוורד בן 32 ששוחרר בתחילת העונה אחרי שבע עונות בדנבר ויוסטון מה-NBA. בואן ינחת בארץ מחר (שני) אחר הצהריים ואם ירשים יוחתם בקבוצה.

בואן (32, 2.06 מ'), בוגר אוניברסיטת איווה, נבחר במקום ה-55 בדראפט 1998 על ידי דנבר, בה שיחק 298 משחקים ב-5 עונות. בעונת 2002/3 אף פתח 31 פעמים בחמישייה, וסיים עם ממוצעים של 3.6 נקודות ו-2.5 ריבאונדים ב-16.1 דקות. העונה שלחה אותו יוסטון הביתה אחרי שלושה משחקים בהם לא שותף, בתום שנתיים של משחקים בודדים בשורותיה. בסך הכל שיחק בואן 432 משחקים ב-NBA, והעמיד מספרים של 2.7 נקודות ו-2.2 ריבאונדים ב-13 דקות בממוצע.

בדצמבר 2006 נבחן בואן בטאו ויטוריה, אך לא הוחתם. במידה שירשים ויוחתם בנהריה, הוא עשוי להצטרף כזר חמישי לג'ף גריר, חואן מנדס, ודראן ווקושיץ' ומייקל ג'ונסון, ולהפוך לזר ה-62 שמשחק העונה בליגת העל. במקביל, מגששים בנהריה אחרי מחליף אפשרי לג'ונסון, שמאז הגיע לנהריה מגלבוע/עפולה כרכז הרביעי העונה של הקבוצה לא השתלב בה.

פרט לרביעיית הזרים הנוכחית ולבואן, שיחקו העונה בנהריה גם ג'רוד הנדרסון, ג'ון גילכרייסט, דיון גלובר ושון קולסון. מספר גדול מדי לקבוצה ששואפת לצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully