וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי צריך להוריד לקאלה סטירה, כדי שיבין"

לי בוץ

18.3.2007 / 14:28

התנהגותו של שוער מכבי ת"א כלפי ליאור ז'אן במשחק מול אשדוד עוררה סערה בקרב שחקני הקבוצה: "למרטינוביץ' הוא לא היה מתנהג ככה"

שחקני מכבי ת"א אולי לא אומרים את המילה אליפות, אך בהחלט מרגישים אותה. לאחר שעשו את שלהם אמש בניצחון 0:1 על מ.ס. אשדוד, יצפו הערב חניכיו של אלי כהן ביריבה העירונית שתשחק בקרית אליעזר מול האלופה היוצאת במשחק שכל תוצאה בו, פרט להפסד של הפועל ת"א, תוריד את הצהובים חזרה למקום השלישי. מיותר לציין כי הצהובים מחזיקים אצבעות למכבי חיפה ומקווים שהירוקים יחלו את מסע ההתאוששות שלהם לאחר ההדחה מאירופה והתבוסה לבית"ר כבר הערב.

הבוקר (ראשון) זכו השחקנים ליום פינוק בחמי געש, אותו ניצלו על מנת להירגע ולהתגבש חברתית. הקפטן אבי נמני נעדר מגיבושון הקצר מאחר והוא טס לחו"ל לרגל עניינים אישיים.

למרות הנצחון החשוב באצטדיון הי"א, מה שהשחקנים לקחו איתם מהמשחק זה את העימות בין טברטקו קאלה המצטיין לליאור ז'אן הצעיר. כזכור, לקראת סיום המשחק גער השוער בז'אן, דחף אותו ולאחר שהקשר לא נשאר חייב התערב ג'ובאני רוסו והפריד בין הצדדים.

מאחר וזו לא הפעם הראשונה בה קורה מקרה כזה, שכן רק לפני מספר שבועות היה זה המגן הצעיר אורי שטרית שחטף בומבה מקאלה במהלך התיקו המאופס מול בית"ר ירושלים בטדי, התקשו השחקנים לעבור על העניין לסדר היום. "טברטקו הוא אחד השחקנים הטובים ביותר שלנו מתחילת העונה, ואת זה אף אחד לא ייקח ממנו", אמר אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט. "אבל זה לא אומר שהוא צריך להתנהג ככה לשחקנים הצעירים. למרטינוביץ', למשל, הוא לא היה עושה את זה".

שחקן אחר הוסיף: "אולי אם מישהו ייתן פעם לקאלה סטירה באמצע המשחק, הוא יבין מה ההרגשה. הוא בחור גדול וחזק ומה שמתפרש אצלו כצ'אפחה קטנה, נחשב עבור אנשים אחרים למכה של ממש".

מחר יערכו השחקנים אימון בוקר בקרית שלום, ולאחריו ייצאו לחמישה ימי חופש בעקבות פגרת הנבחרת, שתשחק מול אנגליה ביום שבת הקרוב וארבעה ימים לאחר מכן מול אסטוניה. המגן הימני, יובל שפונגין, המייצג את מכבי לבדו בנבחרת ישראל, ייעדר מהאימון ויפתח בערב בהכנות לקראת אנגליה. גם עומר פרץ, אורי שטרית, ליאור ז'אן ושירן ייני לא יזכו למנוחה בפגרה, ויתכנסו ביום שלישי לאימוני הנבחרת הצעירה, שתארח ביום שישי הקרוב את נבחרת רוסיה למשחק ידידות בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully