וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולי צמח יבקש מההתאחדות להשעות את יואב זיו

18.3.2007 / 12:02

קשר מכבי פ"ת יתלונן על קשר בית"ר בטענה שאיים עליו: "הוא אמר לי 'חכה חכה בסוף' כמו בסרט מאפיה". המו"מ עם קובי גנון נמשך

קשר מכבי פתח תקוה, סולי צמח, מתכוון להגיש בימים הקרובים תלונה רשמית בהתאחדות לכדורגל נגד מגן בית"ר ירושלים, יואב זיו, ובקשה להשעותו. כידוע, בסיום המשחק אתמול אירעה תקרית בין השניים. זיו פנה לעוזר מאמן מכבי פ"ת, עופר פביאן, ואמר בין היתר: "אם אתם לא תזיינו אותו, אני אדאג שיזיינו אותו", תוך שהוא מוסיף מספר קללות. זיו טען כי במהלך המשחק צמח ירק עליו.

צמח מאשר היום (ראשון) כי הוא מתכוון לפנות להתאחדות ואמר: "חשבתי והחלטתי שלא אלך למשטרה, אבל בהחלט אגיש תלונה בהתאחדות, רק בגלל שהוא שיקר ואמר שירקתי עליו. בתלונה אני מתכוון לכתוב שהוא מאיים עליי. במהלך המשחק הוא בעצמו איים אליו ואמר 'חכה חכה בסוף'. הוא כנראה חושב שהוא באיזה סרט מאפיה".

בלי קשר, במכבי פ"ת מתכוונים לזמן את צמח לבירור בעקבות התקרית. נראה כי למרות עדותו של זיו, צמח לא יוענש אך יתבקש לשמור על איפוק במקרים דומים בעתיד. זיו אמר לאחר המשחק כי הוא מצפה מהנהלת מכבי פ"ת שתעניש את צמח.

מכבי פ"ת כבר נערכת לעונה הבאה. המשא ומתן להארכת חוזהו של קובי גנון בשלוש שנים נוספת עדיין תקוע. כזכור, הצדדים עדיין לא חתמו על החוזה בשל פערים כספיים. גם מוחמד דיאלו צפוי לקבל הצעה להאריך את חוזהו, אבל עדיין לא ברור מהו עתידו של פטריק סופו, שכבש רק שער אחד העונה.

כזכור, החלוץ התבטא בעבר כי שחקני הקבוצה לא מוסרים לו, אך הוא טוען שהוא מתכוון לכבד את חוזהו בעונה הבאה. החלוץ שהוחלף בדקה ה-75 על ידי הקשר דני פרדה, סובל ממתיחה. באם המושבות היו מאוכזבים אמש (שבת) מכך שאוהדי בית"ר לא נהרו לאורווה והעדיפו לראות את המשחק בטלוויזיה. "זה מעצבן, אבל אי אפשר לעשות כלום נגד הדרישות המוגזמות של המשטרה", אמר היו"ר, משה זוארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully