וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן לדין משמעתי: "שיענישו את לוזון. ההתאחדות מוסד טוטליטרי"

יואב ויכסלפיש

18.3.2007 / 11:31

נשיא אשדוד התבטא בחריפות בדיון על הרחקת אלון חזן ועלול להיענש. בן זקן: "לא בטוח שאפשר לנקוט נגדי צעדים, אבל בכל מקרה הם לא יסתמו לי את הפה"

העימות בין מ.ס. אשדוד להתאחדות עולה היום מדרגה. תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא החליט להמליץ להעמיד לדין את נשיא אשדוד, ג'קי בן זקן, בגין התנהגותו בדיוני ועדת המשמעת ביום רביעי, ולמרות שאינו נושא תפקיד רשמי בקבוצה ואינו נציג בהתאחדות. באותו דיון נענש מאמן אשדוד אלון חזן בהרחקה משלושה משחקים בפועל ובן זקן מסר בתגובה ש"הכל מכור".

עתה עובר הכדור למחלקה המשפטית של ההתאחדות, ובן זקן כבר מתכונן לסיבוב הבא: "אבן עזרא הוא בסך הכל הזרוע הביצועית של אנשי ההתאחדות. ביום שישי פגשתי את אבי לוזון שאמר לי שמתכוונים להעמיד אותי לדין. 'מתכוונים' כאילו מישהו אנונימי מתכנן משהו. זה רק סמלי שביום בו נכנס יו"ר חדש להתאחדות מחליט התובע להעמיד אותי לדין. זה הרי מוסד טוטליטרי, ושם כנראה פוחדים מהדברים שלנו".

"אני גם מציע ליו"ר ההתאחדות להעמיד את עצמו לדין על התבטאויות קודמות כנגד שופטים", הוסיף בן זקן בציניות, "לא בטוח שאפשר לנקוט נגדי צעדים, אבל בכל מקרה הם לא יסתמו לי את הפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully