וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה הגדולה? עכשיו זה כבר 1 באנקר

18.3.2007 / 17:09

בבריטניה מפרסמים שאורי גלר מייעץ לשחקני נבחרת ישראל. יו"ר ההתאחדות הבריטית: "מעמדו של מקלארן איתן", ומקלארן? "מצבנו טוב"

התקשורת הבריטית מפרסמת היום (ראשון) שנבחרת ישראל מסתייעת ביועץ מיוחד לקראת משחקה במוקדמות היורו 2008: הקוסם אורי גלר. הבריטים יודעים לספר שגלר משמש כעוזר לשחקן בולטון טל בן חיים וכן משמש כיועץ לחלק משחקני בית"ר ירושלים ומכבי חיפה.

גלר בן ה-60 אמר ששחקני הנבחרת בטוחים שהם הולכים לנצח את סטיב מקלארן וחבורתו, והאנגלים, שכבר מכירים את יכולותיו של האיש בעל הכוחות האימתניים, יודעים שאין לזלזל כלל וכלל בדבריו. הפסד אנגלי, וכל תמונת ההעפלה ליורו 2008 תסתבך מאוד עבור תושבי הממלכה.

"אני לא יכול לציין את שמות השחקנים שאיתם אני עובד", אמר גלר הכל-יכול, "אבל אני יכול לומר שאני עובד עם שחקנים בינלאומיים. לפני שנתיים עבדתי עם בן חיים על הבקעה, והוא הבקיע באותו יום את שערו הראשון והיחיד במדי בולטון". מדהים.

אגב, גלר מסייע כנראה לא רק לנבחרת ישראל, אלא מעניק מכוחותיו גם לטובת הצלחתה של אנגליה מכורתו ונבחרתה. בעבר, כשווין רוני ודיוויד בקהאם סבלו מפציעות לפני משחקי הנבחרת האנגלית, ביקש גלר מכל נתיני הממלכה לרכז את האנרגיות החיוביות שלהם כדי לעזור בהחלמתם. נחשו מה, זה עבד.

אגב, סטיב מקלארן יכול להיות רגוע וגם אם הכוחות הישראליים המשולבים ינצחו את נבחרתו, משרתו כמאמן נבחרת אנגליה לא תהיה בסכנה. יו"ר ההתאחדות האנגלית בראיין בארוויק הודיע בראיון לעיתון "ניוז אוף דה וורד": "סטיב יקבל הזדמנות לצלוח את תפקידו, ולמיטב הבנתי ההכרעה בנוגע לההעפלה תגיע בסתיו הבא ולא באביב הנוכחי".

למי שכבר מתחיל לחשב את עונות השנה אפשר לספר שאם לא תעבור על נבחרת אנגליה קטסטרופה סטייל אי ההעפלה ליורו 2008, סביר להניח שמקלארן, אליבא דבארוויק, הוא מאמן לטווח ארוך: "מבחינתי סטיב רק החל את העבודה אצלנו. היו לו הרבה נושאים לטיפול אחרי גביע העולם, והוא עובד מאוד קשה. אישית, אני מאוד מחבב אותו ואני גם מאמין שנעפיל לטורניר ב-2008".

נראה שדברי יו"ר ההתאחדות האנגלית בהחלט מרגיעים את המאמן האנגלי. בראיון שנתן היום מקלארן ל"סקיי" הוא לא נשמע מודאג מפיגור שש הנקודות ממוליכת הבית קרואטיה.

"אני מאוד רגוע לגבי המצב ואני לא חושב שתוצאתו של משחק יחיד תשפיע על מעמדי", אמר המאמן האנגלי. "שיחקנו רק ארבעה משחקים ויש לנו עוד שמונה עד לסיום המוקדמות. אף אחד לא יכול להבטיח את העלייה לשלב הבא כבר במארס".

"לא משנה מה תהא התוצאה בשבת מול ישראל, היא לא תשנה את העובדה שלא הבטחנו את ההעפלה ולא הודחנו מיורו 2008. אני כבר הייתי בטורנירי מוקדמות בעבר, ותמיד היתה נקודה בה אנשים טענו שאנו בבעיה. בכל מקרה, אני אופטימי לגבי מצבנו".

עדכון ראשון: 10:54, 18/03/07
עדכון אחרון: 17:09, 18/03/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully