וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימי פתח, קימי ניצח

18.3.2007 / 7:07

ראיקונן זינק ראשון במלבורן וניצח במרוץ הבכורה העונה בפורמולה 1. אלונסו סיים שני, פליפה מאסה הגיע רק במקום השישי

איזו פתיחה לעונת הפורמולה 1. האם ינצל סופסוף קימי ראיקונן, הנהג הפיני של פרארי, את הפוטנציאל הגלום בו? לפי מרוץ הבכורה במלבורן, אוסטרליה, התשובה היא כן. ראיקונן זינק ראשון במרוץ, וסיים ראשון גם אחריו.

לא פשוט להיכנס לנעליים של מיכאל שומאכר. הרבה תלוי על כתפיו של הפיני בן ה-27, שהפך לנהג הבכיר של פרארי עם פרישתו של הגרמני הגדול. לפחות על פי המרוץ הזה הוא הראה שהוא לא נבהל מהאתגר, כשסיים עם ניצחון מרשים, 7.2 שניות לפני אלוף השנתיים האחרונות, פרננדו אלונסו.

זה היה נצחונו העשירי של ראיקונן בקריירה והוא הפך לנהג הראשון מזה 18 שנה של פרארי שמנצח בהופעת הבכורה שלו בקבוצה. הקודם שעשה זאת היה הבריטי נייג'ל מנסל ב-1989.

אלונסו, שעבר השנה למקלארן, הגיע שני ובן קבוצתו, הבריטי לואיס המילטון, סיים אחריו. ניק היידפלד (גרמניה, ב.מ.וו. סאובר) הגיע רביעי וג'יאנקרלו פיסיקלה (רנו) סיים במקום החמישי.

אכזבה לפליפה מאסה, חברו של ראיקונן לפרארי. הברזילאי, שרבים מחשיבים אותו כמועמד לזכיה העונה בטורניר, סיים רק במקום השישי לאחר שנאלץ להחליף מנוע, מה שדחק אותו לאחור. ראלף שומאכר מטויוטה הגיע במקום השמיני. מרוץ הבוקר היה הראשון מאז 1991 שממנו נעדר אחיו הגדול של ראלף, מיכאל.

דירוג הנהגים והקבוצות

נהגים:

1. קימי ראיקונן (פרארי) 10 נקודות
2. פרננדו אלונסו (מקלארן) 8
3. לואיס המילטון (מקלארן) 6
4. ניק היידפלד (ב.מ.וו. סאובר) 5
5. ג'יאנקרלו פיסיקלה (רנו) 4


קבוצות:

1. מקלארן-מרצדס 14 נקודות
2. פרארי 13
3. ב.מ.וו. סאובר 5
4. רנו 4
5. וויליאמס-טויוטה 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully