וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנטוחובה זכתה באינדיאן וולס

18.3.2007 / 6:46

הסלובקית (18 בעולם) גברה בשתי מערכות 3:6, 4:6 על הרוסייה סבטלנה קוזניצובה (4 בעולם). נדאל מול דיוקוביץ' בגמר הגברים

דניאלה האנטוחובה הוכיחה שהיא לא רק טניסאית יפה, אלא גם ווינרית ואגרסיבית כשצריך. בגמר האינדיאן וולס פגשה הסלובקית בת ה-23 משוכה גבוהה בדמות סבטלנה קוזניצובה הקשוחה (4 בעולם), ניצחה 3:6, 4:6 תוך שעה ועשרים דקות, וזכתה בתואר היחידות השני שלה בקריירה. הראשון אגב, הושג לפני חמש שנים בדיוק ובאותו מקום בדיוק. נראה שהסלובקית אוהבת את קליפורניה.

במערכה הראשונה האנטוחובה השיגה שבירה כבר במשחקון השני ואחר כך עלתה ליתרון 1:4 בדרך לניצחון 3:6 במערכה. הסלובקית כמעט והשיגה שבירה גם בפתח המערכה השנייה, אך היריבה הרוסייה שמרה על ההגשה. גם שמונת האייסים שהשיגה קוזניצובה, לעומת אחד של הסלובקית, לא ממש עזרו לה ובמשחקון החמישי הושגה השבירה של זוכת הטורניר, ששייטה לניצחון 4:6 והנפת גביע שני בקריירה.

לנקום את המאסטרס

אנדי רם ויוני ארליך יתמודדו הלילה (באזור חצות) מול הצמד מרטין דאם מצ'כיה וליאנדר פאאס מהודו בגמר הטורניר. דאם ופאאס ניצחו את רם וארליך והדיחו אותם בטורניר המאסטרס האחרון.

בגמר הגברים יתמודדו רפאל נדאל, הספרדי המדורג 2, והסרבי נובאק דיוקוביץ'. נדאל ניצח את אנדי רודיק האמריקאי 4:6, 3:6, דיוקוביץ' הדיח את הבריטי אנדי מארי 2:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully