וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון חזרה לנצח, גם מארסיי

17.3.2007 / 23:45

אלופת צרפת ניצחה 0:3 בנאנסי, ובעיר הנמל חגגו עם תוצאה זהה מול ניס. אוקזר ניצחה 0:1 את לאנס וסגרה כמעט סופית את סיפור האליפות

מכיוון שבליגה הצרפתית זהות האלופה כבר די ידועה, ורק הפתעה סנסציונית תמנע מליון אליפות שישית ברציפות, המחזור ה-29 שנערך הערב (שבת) מעביר את מרכז ההתעניינות למאבק על המקומות שמובילים למוקדמות ליגת האלופות ולגביע אופ"א.

ליון ניצחה בנאנסי 0:3 חלק ובכך היא הלחיצה את השנייה בטבלה, לאנס, שהפסידה לאוקזר ואיבדה כמעט כל סיכוי לזכות באליפות, אם מישהו עוד האמין שם. האוקזרים ניצחו 0:1 משער של תומאס קאחלנברג בדקה ה-18

נועלת הטבלה סדאן השיגה 1:1 ביתי מפתיע מול בורדו וליל איבדה נקודות בצמרת כשהפסידה בביתה 2:0 ללה מאן. מארסיי, אחרי שבעה מחזורים ללא ניצחון, חוזרת לעניינים עם 0:3 ביתי על ניס.

נאנסי - ליון 3:0

מילאן בארוש העלה את מוליכת הטבלה ליתרון 0:1 בדקה ה-36, ואילץ את נאנסי להתחיל לתקוף אם ברצונה לחלץ נקודות ביתיות. יתרונה השביר של ליון החזיק מעמד עד שבאו שערים של קים קאלסטרום (75) ופרדריקו פרד (81) שסגרו עניין והעניקו לליון את שלוש הנקודות. נאנסי, עם שלוש נקודות בששת המשחקים האחרונים, ממשיכה בדעיכתה והיא מדורגת כרגע במקום ה-14 בליגה הצרפתית.

סדאן - בורדו 1:1

ז'אן קלוד דארשביל העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-27, ונראה היה שנועלת הטבלה תרשום עוד הפסד ליגה. מנסור בוטאבוט השווה עבור סדאן בדקה ה-47 והעניק לה נקודה חשובה במאבקי התחתית.

ליל - לה מאן 2:0

אוי ליל, ליל מתי כבר תעצרי את נדנדת התוצאות שלך? המארחת החמיצה הזדמנות לטפס למקום השלישי בטבלה, אחרי שרשמה הפסד ביתי השלישי העונה. ישמעל בנגורה העלה את האורחים ליתרון 0:1 בדקה ה-68 וגראפית גנז את שאיפות השוויון של המארחת בדקה ה-90 כשהכפיל את התוצאה. ניצחונה השני ברציפות של לה מאן העלה אותה למקום התשיעי בטבלה, מרחק 3 נקודות בלבד מהמקום השלישי.

מארסיי - ניס 0:3

עיר הנמל סגרה את הסיפור כבר במחצית הראשונה עם צמד של מאמדו ניאנג (7, 41) ושער נוסף של רנאטו קיבלי (17) וסוף סוף, אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, השיגה 3 נקודות בצורה חלקה. ומה עם ניס? הקבוצה שהשיגה ארבעה ניצחונות רצופים בחודש פברואר חווה מארס שחור עם 2 נקודות מ-9 אפשריות והידרדרה למקום ה-16 בטבלה.

שאר תוצאות המחזור:

סושו - טולוז 2:4
סדאן - בורדו 1:1
ליל - לה מאן 2:0
ואלנסיין - לוריין 0:0
סנט אטיין - טרואה 1:3
מונאקו - נאנט 1:2
ראן - פאריז סן ז'רמן 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully