וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א דורסת כל מה שזז

17.3.2007 / 22:47

יריבתה של מכבי ת"א ברבע גמר היורוליג הביסה בקלות את סמארה 73:90. ניצחון לבנטון, בארסה ניצחה את ריאל 68:73 בסופר קלאסיקו

למי מאוהדי מכבי תל אביב שציפה לתפוס את צסק"א ברבע גמר היורוליג לא בכושר, לא מומלץ לפתח ציפיות. אלופת אירופה מגיעה לשלבי השיא של העונה כשהיא חדה מתמיד, ואחרי ששלחה באמצע השבוע את פיני גרשון ואולימפיאקוס חזרה ליוון עם הזנב בין הרגליים, התפנתה הערב (שבת) צסק"א להתעלל קצת בחברותיה לליגה הרוסית. הקורבן התורן היתה סמארה, שחטפה תבוסה נאה של 73:90 מהחניכים של אטורה מסינה.

צסק"א הציגה, כרגיל, משחק מאוזן וקבוצתי, כשישה שחקנים שונים קולעים בדאבל פיגרז, ומעל כולם ניצב הרכז היווני תיאודורס פפאלוקאס, שסיים עם 18 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. טרייג'ן לנגדון ותומאס ואן דר שפיגל קלעו 12 כל אחד. צסק"א ממשיכה להוליך את הליגה הרוסית, ולהטריד את מנוחתו של שמעון מזרחי בלילות.

ניצחון לבלאט ובנטון

קצת לפני הקרב הגדול שלה מול דינמו מוסקבה על ההעפלה לרבע גמר היורוליג במחזור האחרון של בית ז' ביום רביעי הקרוב, העניקה בנטון נחת לדייויד בלאט עם ניצחון 83:90 על טראמו, וחיזקה את אחיזתה במקום הרביעי בטבלה, לפני קיום יתר משחקי המחזור ה-23 בליגה האיטלקית מחר. פרסטון שומפרט שוב הוביל את הירוקים עם 21 נקודות, ניקולאוס זיסיס הוסיף 16. אנתוני גראנדי קלע 23 למפסידים.

דרוקר ניצח את ג'ינו

בעוד אחד משורה של דרבים ישראליים שהתקיימו העונה ברחבי בלגיה, הביס הערב שרון דרוקר עם אוסטנד שלו את לובן של יעקב ג'ינו, 54:78. אוסטנד נותרה במקום השני, בעוד שלובן עדיין שקועה במקום האחרון בטבלה. רשארד רייט קלע 17 למנצחים, וים ווכלן הוביל את לובן עם 16. נציג נוסף שלנו בבלגיה, אריק שיבק, ניצח עם אנטוורפן 56:64 את ברי, בעזרת 29 נקודות ו-13 ריבאונדים של לן מטאלה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ברצלונה לקחה את הסופר קלאסיקו

היריבות האמיתית בין ריאל מדריד לברצלונה מתקיימת על כר הדשא, אבל גם על פרקט הכדורסל אי אפשר להגיד ששתי הקבוצות, ובעיקר שני מחנות האוהדים, מתים אחד על השני. הקרב האחרון בסדרת המפגשים ביניהן הלך הערב לצד של בארסה, שניצחה בביתה 68:73 את מוליכת הטבלה, וזכתה בדחיפה רצינית לכיוון הצמרת, וכמובן בניצחון יוקרתי מאין כמוהו. רודריגו דה לה פואנטה קלע 15 ומיכאיליס קקיוזיס הוסיף 14 למנצחים, פליפה רייס בלט עם 16 בריאל.

תוצאות נוספות: ולנסיה - מלאגה 66:74, ויאדוליד - פואנלבראדה 63:71, גראנדה - ברואסה 68:80. מחר תארח טאו ויטוריה את האחרונה בטבלה, מנורקה, בניסיון להיצמד לריאל בראש הטבלה.

* עמית תמיר שותף בשש דקות בלבד בהפסד של אא"ל לאריסה 89:71 למארוסי וקלע חמש נקודות. המשחק בין אא"ק אתונה לאפולון פטראס פוצץ חמש דקות מהפתיחה עקב התפרעות הקהל. במשחקים נוספים: מקדוניקוס - פאוק סלוניקי 73:77, לאריסה - איגלאו 83:75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully