וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו הלחץ על הפועל"

18.3.2007 / 9:18

גרשון מחמם את הגיזרה מול האקסית שתתארח בקרית אליעזר. מזרחי על הניצחון מול מכבי פ"ת: "התקשורת יוצרת את הלחץ". תמוז זעם על החלפתו

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בית"ר ירושלים שוב הזיעה במשך למעלה משעה, אבל הצליחה לצאת מהאורווה עם שלוש נקודות אחרי 0:1 על מכבי פ"ת, משער של קלבר שוונק בדקה ה-66, אחרי בישול נהדר של מיכאל זנדברג.

יוסי מזרחי, שגם אחרי הניצחון נראה טרוד, אמר בסיום המשחק: "אנחנו עשינו את המשחק קשה הרבה יותר. הגענו לאינספור מצבים. שיחקנו טוב היום. שמנו לנו למטרה לנתק את עצמנו מכל מה שקורה מסביב. יש לנו מטרה אחת והיא אליפות. כל קבוצה נותנת 200 אחוז נגדנו, אבל גילינו הרבה אופי".

מזרחי התרעם כשנשאל על הלחץ בבית"ר: "לנו יש שקט, זו התקשורת שיוצרת את הלחץ. עובדה שכל פעם שהיינו עם הגב לקיר, ניצחנו. תפסיקו לדבר על לחץ. עובדה שכאשר אין עלינו לחץ, כמו נגד כפר סבא בגביע הטוטו, אז הפסדנו".

בלם בית"ר, שמעון גרשון: "הפער בינינו לבין הקבוצות האחרות הצטמצם, אבל יכול להיות שזה לטובתנו, מכיוון שכאשר הוא היה גדול, אז היינו עולים בצורה נרפית ובלי מספיק מוטיבציה".

לגבי דבריו של גאידמק, שאמר כי גם אם בית"ר תזכה באליפות אותו זה לא יספק, אמר גרשון: "זה גורם לי לחייך. בחיים מתרגלים לכל דבר. יש שחקנים שיכולים להתסכל במראה ולדעת שהם עושים הכל בשביל המועדון".

מיכאל זנדברג: "זה אחד המגרשים הכי קשים בליגה ומכבי פ"ת תמיד עושה צרות לכל הגדולות. שיחקנו כמו שצריך, סגרנו ועשינו את הגול".

הקשר הבית"רי היה לקוני בתגובתו לגבי אי זימונו לנבחרת: "אמרתי מה שיש לי להגיד. אני מקבל כל החלטה שיש למאמן ואמשיך לנסות להוכיח את עצמי על המגרש כדי להראות שאני ראוי. כשאקרא לנבחרת, אתן את הכל".

המאמן המפסיד, גיא לוזון: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. לא היו בו מהלכים מבריקים, אבל היה פייט רציני, שהוכרע על ידי מבצע אישי של מיכאל זנדברג. במחצית הראשונה היו לנו שתי הזדמנויות של מאה אחוז. אחרי הגול של בית"ר הפקרנו מעט את ההגנה והיינו חשופים למתפרצות. רק אז בא לידי ביטוי היתרון הסטטיסטי של בית"ר".

משה בוקר ומתן קרקוב מעיתון "הארץ" מוסיפים: טוטו תמוז, חלוץ בית"ר ירושלים, זעם עם החלפתו בחלוץ עמית בן שושן. תמוז היה עצבני מאוד ולא אהב את החילוף של יוסי מזרחי. גם בבית"ר לא אהבו את ההתנהגות של תמוז, שזו לא הפעם הראשונה שאינו מקבל החלטה של מאמנו להוציא אותו.

גם שני הברזילאים של בית"ר, רומאליו וטוטו רושל, מאוכזבים מכך שאינם משחקים. רומאליו פנה בסיום המשחק לסוכנו ובדק מדוע מאז המשחק נגד מכבי חיפה, בו הפגין יכולת גבוהה, הוא אינו מקבל קרדיט. גם רושל אמר לסוכן כי הגיע כדי לשחק ולא כדי לשבת על הספל, וטען כי הוא חייב לקבל צ'אנס.

סוכנם של הברזילאים, יוסי שרביט, אישר כי השניים פנו אליו. "כל שחקן שלא משחק מאוכזב. טוטו רושל בא מקבוצה גדולה בברזיל ולא משחק, אז טבעי שהוא יהיה מתוסכל. הסברתי לו שהוא צריך לחכות להזדמנות שלו, וזה חלק מהתפקיד שלי, להרגיע אותו".

עדכון ראשון: 22:06, 17/03/07
עדכון אחרון: 09:18, 18/03/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully