וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן אחרי אשדוד: "זה המשחק הכי טוב שלנו העונה"

לי בוץ

17.3.2007 / 19:38

אלי כהן שפע מחמאות לשחקניו אחרי הניצחון באשדוד (0:1): "אנחנו משתפרים ממשחק למשחק". יחיאל: "עדיין לא מדברים על אליפות"

מכבי תל אביב המשיכה הערב (שבת) ברצף ההצלחות המופלא שלה, עם משחק עשרים ברציפות ללא הפסד, וניצחון 0:1 קטן באשדוד משער של מיליאן מרדיקוביץ' בדקה ה-69, שהקפיץ את הצהובים זמנית למקום השני.

מאמן מכבי, אלי כהן, היה מרוצה בסיום: "הקבוצה שלי משתבחת משבת לשבת. יש לנו מטרות, אבל אנחנו לא מצהירים שום דבר, הצהרות לא מעניינות אותנו. העבודה שנעשית פה היא צעד אחרי צעד. אני חושב שזה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. השחקנים שלי הולכים ומשתבחים, ואני מקווה שההרכב הזה ימשיך בדרך הזאת, ונגיע רעננים לקראת הסיום של הליגה המעניינת הזאת".

"למרות המשחק הטוב היום, אבי נמני חסר ברגעים שצריך לשים את הכדור ברשת", המשיך כהן, "אני חושב שאם אבי היה על המגרש היינו עושים תוצאה יותר גבוהה בתצוגה שנתנו היום. שיחקנו כמו קבוצה שמחה שאוהבת את המשחק ומגיעה למצבים, אני נהניתי מהמשחק. היכולת שלנו מדברת במגרש. כל הקבוצות בליגה השאירו פה הרבה נקודות, אשדוד גם נתנה פה תצוגה ולא נפלה מאיתנו. אני מודה לקהל הענק שהגיע ולא הפסיק לעודד לרגע. הם השחקן ה-12 שלנו".

בלם מכבי ת"א אבי יחיאל: "אני שמח על השיא שלנו. זה היה משחק חשוב. מאוד קשה לנצח באשדוד. אם לא אמרנו עד עכשיו שאנחנו רצים לאליפות, למה להגיד עכשיו?".

מיליאן מרדקוביץ': "זה נחמד בשבילי, אני מרוצה מאוד אבל הכי חשוב זה שמכבי ניצחה. אשדוד קבוצה טובה מאוד, אני שמח שניצחנו היום". לקראת המפגש מול חיפה בעוד שבועיים, אמר החלוץ: "יש 'דרבי' גדול עוד שבועיים, אבל זה בבית. אני מקווה שנתכונן כמו שצריך, ושננצח גם את המשחק הזה".

טברטקו קאלה: "זה מאוד קשה לדבר על אליפות, כי אתה אף פעם לא יודע בכדורגל. יש כמה קבוצות שיכולות לזכות, ועכשיו עדיין מוקדם".

קאלה, שהחליף מהלומות קלות (כהרגלו) עם ליאור ז'אן, התייחס לתקרית: "הוא פשוט לא הקשיב לי, אבל זה מאחורינו. אנחנו עדיין חברים ואין בינינו דם רע או משהו כזה".

ליאור ז'אן העדיף שלא להתייחס לעימות עם קאלה, אותו הגדיר "ריב קטן ולא רציני".

מאמן אשדוד, אלון חזן: "אמנם הגענו למצבים, אבל גם מכבי הגיעו למצבים, ועם כל הכנות, מכבי ניצחה בצדק. שיחקנו משחקים טובים מזה, אבל אני לא מאבד שום תקווה. את מה שאיבדנו היום ננסה להשיג במשחק אחר. פגרת הנבחרת פוגעת ברצף של המשחקים שלנו, אבל הנבחרת היא מעל הכל".

שי הולצמן: "מכבי עמדה בצורה טובה על המגרש, והיה לנו קשה לפתח את המשחק הרגיל שלנו. לא הצלחנו להגיע לרמות אליהן הגענו במשחקים האחרונים. אנחנו צריכים לדעת לא להפסיד במשחקים כאלה. לא הייתי רוצה שזה ישמש כתירוץ, אבל ברור שההרחקה של חזן לא הוסיפה. ההפסד רק באשמתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully