וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל יחמיץ את ישראל

17.3.2007 / 17:17

מכה נוספת למלקארן. מגן מנצ'סטר יונייטד סובב את הקרסול בניצחון נגד בולטון וייעדר כשלושה שבועות. פיל נוויל או קארגר עשויים להחליפו

מזה סטיב מקלארן חשש, ששחקן חשוב במערך שלו ייפצע במשחקי הליגה האנגלית התובעניים ויחמיץ את משחק הנבחרות מול ישראל ביום שבת הבא, ה-24 לחודש.

ומקלארן ידע למה. גארי נוויל, מגן מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, נפצע היום (שבת) במשחק קבוצתו נגד בולטון. המגן הימני נתקל בגארי ספיד, שחקן הוונדררס, כבר בדקה העשירית של המשחק ונחת לא טוב על הקרסול. לאחר מספק דקות כשהוא שוכב על הדשא ומקבל טיפול הוא הוחלף. מנג'ר היונייטד אלכס פרגוסון אמר כי נוויל עשוי להיעדר כשלושה שבועות מן המגרשים.

מקלארן לפיכך יוכל להיעזר בכנף הימנית בשירותיהם של אחיו, פיל נוויל, שמגיע מאברטון או ג'יימי קארגר מליברפול. מלבד המשחק נגד ישראל עלול המגן בן ה-32 להחמיץ גם את משחקה של אנגליה נגד נבחרת אנדורה.

נוויל אמנם לא יגיע, אבל ההכנות לאלפי האוהדים האנגלים שכן יבואו בעיצומן. יו"ר התאחדות לכדורגל איצ'ה מנחם נפגש עם שר התיירות יצחק (בוז'י) הרצוג ועם נציגי עמותת התיירות בתל אביב כדי לדון על ההיערכויות לקראת בואם של האנגלים. בסוף הפגישה סוכם על שיתוף פעולה מלא בין הצדדים.

ההתאחדות נערכת כבר חודשים רבים למשחק וגם שר התיירות מודע למאורע המכונן: "מדובר בהזדמנות תיירותית בלתי חוזרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully