וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בומבונרה של ניצחון

18.3.2007 / 21:32

בוקה ג'וניורס לא עוצרת וחתכה בביתה את חימנסיה לה פלאטה 1:5, עם רביעייה של פאלרמו. סן לורנצו עדיין ראשונה אחרי 0:1 על רוסאריו

המחזור השישי בליגת הקלאוסורה בארגנטינה נפתח ביום שבת עם שני משחקים. האלופה, אסטודינאטס, גברה על באנפילד 0:2 בחוץ. ארסנל, שפתחה את העונה טוב, ממשיכה לאבד גובה, כשנחלה הפסד שני רצוף, הפעם 3:2 מול ניואלס אולד בויס.

המחזור הושלם הלילה. בוקה ג'וניורס ממשיכה להוציא את העצבים שלה על קבוצות מזדמנות, הפעם 1:5 מול חימנסיה לה פלאטה, עם רביעייה של מרטין פאלרמו. מוליכת הטבלה, סן לורנצו, פגשה את רוסאריו סנטראל וגברה עליה 0:1. אינדפנדיינטה ניצחה את לאנוס, קבוצתו של כריסטיאן פביאני, 0:1. ריבר פלייט במקום השני אחרי 0:1 על קילמס, משער של אריאל אורטגה בדקה ה-90.

באנפילד - אסטודיאנטס 2:0

הקבוצה של דייגו סימאונה יצאה לפרבר הסמוך לבואנוס איירס וחזרה ללה פלאטה עם מלוא הנקודות. מסקוורה העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-18. שמידט, משורות באנפילד, הורחק בדקה ה-65. מריאנו פאבון, הכישרון הצעיר של האלופה, המיר את היתרון במגרש לשער, שלוש דקות לאחר מכן. האלופה, שקיבלה בראש במחזור הקודם מבוקה ג'וניורס, התאוששה ובמאזנה 11 נקודות כעת.


ארסנל - ניואלס אולד בויס 3:2

המארחים התהדרו עד לפני שני מחזורים במאזן מושלם של ארבעה ניצחונות. במחזור הקודם הם נוצחו לראשונה על ידי ריבר פלייט והיום, הם נחלו הפסד שני ברציפות, בבית לקבוצה מרוסאריו.

רוב האירועים התרחשו תוך כ-20 דקות, בין הדקה ה-18 לדקה ה-38. קרלוס קאסטליון העלה את ארסנל ליתרון (18), כשאוסקר קרדוסו הישווה שתי דקות אחר כך. חורחה אורטיז החזיר את היתרון למקומיים (23), אבל מאורו סיאס איזן בדקה ה-38. באותו דקה הורחק קוונקה מארסנל. במחצית השנייה היה זה שוב קרדוסו שכבש את שער הניצחון והביא שלוש נקודות למאמן שלו פבלו מריני.

בוקה ג'וניורס - חימנסיה לה פלאטה 1:5

הפיינאליסטית של ליגת האפרטורה אירחה במגרשה הביתי את חימנסיה לה פלאטה ונקמה בה על האליפות שנגזלה ממנה על ידי יריבתה העירונית, אסטודיאנטס. מרטין פאלרמו בכושר נהדר. 'אל לוקו' כבש בשבוע שעבר שלושער בניצחון על אסטודיאנטס והיום הוא סיים את המשחק עם רביעייה.

בוקה חתכה את האורחים מלה פלאטה תוך 14 דקות עם רביעייה. את המסכת פתח נרי קארדוסו כבר בדקה הראשונה ואז פאלרמו כבש בדקות (6, 9, 14 ו-72). בין לבין לוסיאנו לגויזמאן צימק (49). בוקה נראית מצוין, פאלרמו בכלל בשמיים, אבל ככה נפתחה, בערך, האפרטורה וכולנו זוכרים איך היא נסתיימה.


רוסאריו סנטראל - סן לורנצו 1:0

מוליכת הקלאסורה הסתפקה בשער של גסטון פרננדז בדקה ה-50 כדי לשמור על הבכורה בטבלה.

תוצאות נוספות:

חימנסיה חוחוי - ולז סרספילד 1:0
לולז: מריאנו אוגלסיץ' (66)

אינדפנדיינטה - לאנוס 0:1
לאינדפנדיינטה: חוזה מורנו כבש בדקה ה-30 והורחק בדקה ה-43.

ארגנטינוס ג'וניוס - ראסינג קלאב 0:1
לארגנטינוס: ליונל נונייז (76)

קולון - נואבה שיקגו 2:1
לנואבה: נואל פן (36), פדריקו היגואין (43). לקולון: מרסלו חזוס גוקס (57).

בלגראנו - גודוי קרוז 2:3
לבלגראנו: אנדרס רוברטו יילנה (12), מתיאס דונט (58 ו-63). לגודוי קרוז: מריאנו לואיס טורס (37), מירנדה (83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully