וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם שווים אליפות?

רומן רוזנבלט ולי בוץ

18.3.2007 / 14:33

הפועל ת"א תגיע למשחק מול מכבי חיפה (ערוץ 10, 20:50) בידיעה שהפסד ירחיק אותה מהמירוץ לתואר. האם האלופה תתקע לה מקל בגלגלים?

מכבי חיפה חזרה אתמול (שבת) להתאמן, והיא ערכה אימון שחרור קל בלבד, בעיקר בשל עייפות השחקנים וכדי לא להעמיס לפני המשחק מול הפועל תל אביב היום בערב (20:50, ערוץ 10).

למעשה, הקבוצה לא קיימה אימון מסכם רציני לקראת המשחק, בשל מחסור בזמן. בכל אופן, המשחק הבא של חיפה יהיה רק בעוד שבועיים בשל פגרת הנבחרת בשבת הבאה, על כן השחקנים יספיקו להתאושש עד אז. המשחק מול הפועל תל אביב לפני כחודשיים (שבו ניצחה חיפה 2:3 לאחר מחצית ראשונה מצוינת בה הובילה 0:3) היה למעשה הניצחון האחרון של הקבוצה בבית, ומאז השיגה חיפה נקודה אחת בלבד ב-4 משחקי בית, בהם הבקיעה שער אחד וספגה תשעה.

מהמשחק ייעדר אנדרסון (שהורחק מול בית"ר ירושלים), וביום רביעי יתברר עונשו בבית הדין של ההתאחדות, יחד עם זה של המאמן רוני לוי, שהורחק גם כן. ההערכה היא שאנדרסון יורחק ליותר ממשחק אחד, מה שאומר שהוא עשוי להפסיד את המשחק מול מכבי תל אביב במחזור הבא ואולי אף יותר מכן.

גם המאמן רוני לוי עשוי לקבל עונש הרחקה כבד ביום רביעי, לאור העונשים שקיבלו מאמנים אחרים במהלך השבוע על דברים פחות חומרים שנאמרו, אם כי בית הדין עשוי להתחשב בסערת הרגשות שעבר לוי בסוף השבוע הקודם.

את אנדרסון יחליף ככל הנראה במרכז ההגנה אלון חרזי. ההרכב של הקבוצה יהיה דומה לזה ששיחק מול בית"ר, כשסואן ודירסאו, שלא שיחקו בספרד בשל צהובים, יחזרו להרכב.

ביום שני תתקבל החלטה לגבי אלן מסודי בפגישה של נציגי הנהלת הקבוצה עם נציגיו של השחקן. מסודי צפוי לסיים את דרכו בקבוצה ואולי אף יספוג קנס כספי, אז יתברר גם היכן יתאמן השחקן עד סוף העונה.

רוני לוי הצהיר מיד לאחר ההפסד לאספניול ביום חמישי, כי יש שחקנים שיצטרכו להוכיח את עצמם עד סוף העונה. בכך רמז להתחלת התכנונים לגבי העונה הבאה, כשיכולתם של מספר שחקנים, בעיקר הזרים, תיבחן עד סיום העונה, בטרם יוחלט את מי להחתים גם לעונה הבאה.

בעקבות האלימות המשטרתית החליטו נציגי יציע ג', בשיתוף עם ארגון הקופים הירוקים, להחרים את המשחק מול הפועל תל אביב. בהודעה שפרסמו באתר האוהדים הזהירו כי אם האלימות המשטרתית תימשך - כך ייראו כל המגרשים כבר בשנה הבאה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אלון חרזי (רפאל אולארה), דקל קינן, חיים מגרלשוילי (אדורם קייסי); עבאס סואן, חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב; יניב קטן, רוברטו קולאוטי

דגו צפוי לפתוח

הפועל ת"א תתארח היום (ראשון) בקרית אליעזר למשחק מסקרן, שהפסד בו, כך ברור לשחקנים, ירחיק את הקבוצה משמעותית מהמטרה. האדומים מודעים לעבודה כי חניכיו של רוני לוי ישחקו בעיקר על הכבוד שנרמס להם בשני המשחקים האחרונים בליגה ובגביע אופ"א, ומקווים שלא להיות חלק ממסע ההתאוששות של האלופה היוצאת.

לאחר האימון המסכם אתמול (שבת) התברר סופית כי ברוך דגו, שקיבל השבוע חמישה ימי מנוחה בשל כאבים בכף רגלו, יוכל לשחק. הקשר עדיין סובל מכאבים, אך לאחר שערך אימונים מלאים בשלושת הימים האחרונים, הוא צפוי לקבל את חולצת ההרכב.

שני שינויים מאולצים מתכנן ניר לוין בהרכב של הפועל ת"א – גילי ורמוט יקבל את הקרדיט באגף ימין של הקישור במקומו של אליניב ברדה המוצהב, ו-ווילנגטון דה אוליביירה יאייש את הקישור האחורי יחד עם ואליד באדיר, על חשבונו של שי אבוטבול, שירצה אף הוא עונש הרחקה של חמישה כרטיסים צהובים.

הקפטן יוסי אבוקסיס ייכלל בסגל למשחק, אך כפי שזה נראה כרגע הוא לא צפוי לקבל דקות משחק, אלא אם כן לוין יחליט שנוכחתו במרכז המגרש הכרחית לקבוצה. אבוקסיס עדיין לא יכול לשחק יותר מחצי שעה, ואם חבריו לקבוצה יצליחו להסתדר בלעדיו, יעדיף המאמן להעניק לו מנוחה גם השבוע.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, חאבייר פאאס, רמי דואני, יגאל אנטבי, ואליד באדיר, וולינגטון דה אוליביירה, סלים טועמה, ברוך דגו, גילי ורמוט, איבזיטו אוגבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully