וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי קליבלנד מכינים קבלת פנים לקרלוס בוזר

17.3.2007 / 20:10

שחקן הקבוצה לשעבר והיום ביוטה, יגיע לראשונה לקליבלנד מאז 2004. האוהדים לא שכחו איך הוא ברח לטובת חוזה טוב בג'אז

עברו כמעט שלוש שנים מאז ה"הברזה" הידועה של קרלוס בוזר מקליבלנד. כזכור, בוזר שיחק בקאבס תחת חוזה נמוך של 700 אלף דולר לשנה, ואחרי שנתיים, כנבחר הסיבוב השני בדראפט, הייתה לקאבלירס את האפשרות להאריך את חוזהו בשכר דומה לעונה נוספת. בעקבות יכולתו הטובה, ובתיאום עם הפורוורד, החליט הג'נרל מגנ'ר ג'ים פקסון לאפשר לו להפוך לשחקן חופשי, מתוך הבנה שיחתום על חוזה חדש בסך 30 מיליון דולר.

המשמעות הייתה שקליבלנד הייתה מרוויחה שחקן מצוין במחיר מציאה בעוד בוזר היה מקבל הרבה מאוד כסף עכשיו במקום אחר כך. יוטה עטה על המציאה והציעה לו 68 מיליון לחמש שנים, הרבה יותר מכפי שהיה לקאבס לתת מבחינת מגבלות תקרת השכר. מאז הוא הפך לפרסונה נון גראטה בעיר הרוק, ונטען נגדו שהוא הונה את המועדון.

כל זה קרה ב-2004, אלא שמאז בוזר לא היה ביקר עם הג'אז בקליבלנד בגלל פציעות. הלילה (בין שבת לראשון) הוא אמור לשחק שם בפעם הראשונה מאז הפרשה שהסעירה את אוהדי קליבלנד.

אותם אוהדים מתכוננים בקוצר רוח לקבלת הפנים לבוזר, ותחנת רדיו מקומית אפילו פתחה בתחרות לבחירת השלט הטוב ביותר שיקדם את פניו של בוזר. ומה היה ללברון ג'יימס לומר בעניין: "נראה לי שהוא הולך לסבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully