וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: על סף התהום

17.3.2007 / 12:11

וויסקונסין וטקסס היו קרובות להדחה מוקדמת כבר בסיבוב הראשון, אבל נחלצו ברגעים האחרונים. אריזונה ונוטרדאם בחוץ, פלורידה וקנזס טיילו

יומו השני של טורניר המכללות שנערך הלילה (בין שישי לשבת) הציג מספר הפתעות, ועוד כמה "כמעטים", בהם קרסו המכללות הקטנות ממש לפני קו הסיום. כבר הערב יחלו משחקי הסיבוב השני, שגם בהם תוכלו לצפות בשידור ישיר ובחינם באתר של CBS, בלינק המצורף.

איזור המערב התיכון

פלורידה (1) – ג'קסון סטייט (16) 69:112

אחרי מחצית ראשונה צמודה, הבעירה האלופה מנועים ורמסה את הטייגרס הקטנטנים ללא רחמים. טריי ג'ונסון, הסקורר המצוין של ג'קסון סטייט, נתן את המנה הקבועה שלו עם 25 נקודות, אבל נותר חסר אונים מול השליטה של הגייטורס מתחת לסלים. קורי ברואר הוביל את פלורידה עם 21.

אריזונה (8) – פרדו (9) 72:63

אחרי פרסום הגרלת הטורניר היו כמה אנשים מודאגים בגיינסוויל, שחששו ממפגש עם אריזונה מלאת הכישרון בסיבוב השני. אבל כמו לכל אורך העונה, הווילד קאטס של לוט אולסון פשוט לא יודעים איך לנצל את הכישרון שלהם כדי לנצח. פרדו, בראשות קארל לאנדרי שסיים עם 21 נקודות ו-13 ריבאונדים, תהיה זו שתנסה לנשל את האלופה מכתרה בסיבוב הבא. צ'ייס באדינגר חתם עונה מצוינת, לפחות מבחינה אישית, עם 15 נקודות.

וויסקונסין (2) – טקסס M&A קורפוס כריסטי (15) 63:76

התוצאה הסופית כאן משקרת בגדול, כיוון שבמשך רוב המשחק ריחף ריח של סנסציה באוויר. האיילנדרס האלמוניים פתחו נפלא והובילו בפער של 18 נקודות, אבל התעוררות מאוחרת של קמרון טיילור, שצלף 11 נקודות אישיות בתוך דקה וחצי בפתיחת המחצית השניה הכריעו את הכף לטובת הבאדג'רס. טיילור (24) ואלאנדו טאקר (23) הובילו את וויסקונסין, כריס דניאלס קלע 20 לקורפוס כריסטי.

יו.אנ.אל.וי (7) – ג'ורג'יה טק (10) 63:67

למרות משחק מזעזע של שני הפרשמנים המבטיחים שלה, טאדיוס יאנג וג'באריוס קריטנטון, נשארה ג'ורג'יה טק חזק במשחק עד הדקות האחרונות, אבל החבר'ה מלאס וגאס היו אלה שחגגו בסיום. וונדל וויט ומייקל אומה קלעו 19 כל אחד לרבלס, אלדה אמינו ואנתוני מורו הובילו את המפסידים עם 11 כל אחד.

אורגון (3) – מיאמי-אוהיו (14) 56:58

משחק הפכפך ומלא שינויי מומנטום. אחרי פתיחה מהממת של 0:9 למיאמי-אוהיו, הגיבה אורגון בריצת 0:20 משלה, ועדיין הצלחנו לקבל משחק צמוד במחצית השניה. אהרון ברוקס עם 18 נקודות דאג למנוע הפסד מביך לברווזים, טים פוליץ קלע 21 לרד הוקס.

נוטרדאם (6) – ווינת'רופ (11) 74:64

עוד קרב מרתק שהסתיים בניצחון הראשון בהיסטוריה של ווינת'רופ הקטנה בטורניר, דווקא אחרי שהצליחה לאבד יתרון של עשרים נקודות במחצית השניה. האיגלס, שהוכתרו לפני פתיחת הטורניר כסינדרלה הפוטנציאלית, לא נתנו הפעם לתסריט של העונה שעברה (אז הודחו על ידי טנסי אחרי שלשה מטורפת של כריס לופטון בשניית הסיום) לחזור על עצמו. קרייג ברדשאו הוביל את המנצחים עם 24, קולין פולס קלע 14 שלא עזרו לאייריש.

איזור הדרום

ממפיס (2) - צפון טקסס (15) 58:73

גם כאן עמד לאנדרדוג הכוח למחצית אחת בדיוק, לפני שהבדלי הרמות עשו את שלהם. קית' וודן קלע 16 לצפון טקסס, לכריס דאגלס-רוברטס היו 16 מהעבר השני.

נבאדה (7) - קרייטון (10) 71:77 (אחרי הארכה)

לקרייטון היתה עונה מצוינת, ורבים סימנו אותה כסוס שחור אפשרי לטורניר, אבל נבאדה לא התכוונה לוותר בקלות. אחרי שהתישו אחת את השניה במשך 40 דקות הלכו שתי הקבוצות להארכה, ודווקא אחרי יציאתו של ניק פזיקאס בחמש עבירות לקחו הוולפאק, בעיקר תודות ל-27 נקודות ו-12 קרשים של מרסלוס קמפ, את השליטה על העניינים וזכו להגיע למפגש מול ממפיס בסיבוב השני. נייט פאנק הנהדר קלע 23 לבלו ג'ייז.

וירג'יניה (4) - אולבני (13) 57:84

אולבני עשתה הרבה צרות לקונטיקט בטורניר אשתקד, אבל הפעם לא הצליחה אפילו לדגדג את יריבתה. שני האקדוחנים של הקאבלירס, ג'יי אר ריינולדס (28 נקודות) ושון סינגלטרי (23) היו חדים כתמיד, ג'מאר ווילסון קלע 25 לאולבני.

טנסי (5) - לונג ביץ' סטייט (12) 86:121

המשחק החד צדדי של הלילה, שההגנות לא שיחקו בו תפקיד משמעותי. כריס לופטון בלט עם 25 אצל הוולונטירס, קיוואן ג'ונסון קלע 24 למפסידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

איזור המערב

קנזס (1) – ניאגרה (16) 67:107

ניאגרה עשתה את שלה בעצם הגעתה לסיבוב הראשון אחרי שניצחה במשחק הפתיחה של הטורניר את פלורידה A&M. הג'ייהוקס ניצלו את המפגש הקליל כדי לדפוק כמה דאנקים מרשימים, ולהעביר את הזמן עד הסיום. מריו צ'אלמרס הוביל את קנזס עם 19, שרון פישר סיים עם 17 לנשרים הסגולים.

קנטאקי (8) - וילאנובה (9) 58:67

טאבי סמית' השתיק במעט את הקולות הקוראים לפיטוריו עם ניצחון נאה על וילאנובה המסוכנת. סקוטי ריינולדס, הפרשמן שהלחיץ את קנטאקי לפני המשחק, קלע אמנם 23, אבל באחוזים רעים. האיש הגדול של קנטאקי, רנדולף מוריס, קלע 19 והוריד 11.

סאות'רן אילינוי (4) - הולי קרוס (13) 51:61

נציגי המיזורי ואלי זכו לדירוג גבוה במיוחד, ובינתיים הם לא מאכזבים. רנדל פאלקר עמד בראש רשימת קלעים מאוזנת של הסאלוקיס עם 12, טורי תומאס קלע 15 לצלבנים.

וירג'יניה טק (5) - אילינוי (12) 52:54

הרבה ביקורת נשמעה על הכללתה של אילינוי בטורניר למרות עונה בינונית, וארבע וחצי דקות מהסיום היה נדמה שהפייטינג אילייני יגרמו לכולם לאכול את הכובע כשלוח התוצאות הראה על 42:52 לטובתם, אבל מאותה נקודה השתלטו ההוקיס על המשחק, קלעו 12 נקודות ברציפות וגנבו את הכרטיס לסיבוב השני. דרון וושינגטון קלע 14 למנצחים, 15 של וורן קרטר לא עזרו לאילינוי.

איזור המזרח

טקסס (4) - ניו מכסיקו סטייט (13) 67:79

לא כך היה אמור להיראות משחקו הראשון של קווין דוראנט בטורניר המכללות, כשהלונגהורנס שלו נקלעו לפיגור מפתיע שבע דקות לסיום. אבל הפרשמן הסנסציוני לא התרגש והוביל את טקסס לניצחון בסיום עם 27 נקודות, כולל כמה קריטיות במיוחד מהקו בקלאץ'. אליה אינגרם סיים עם 16 לאגיס.

דרום קליפורניה (5) – ארקנסו (12) 60:77

הנה עוד קבוצה שבכלל לא היתה אמורה להיות כאן - ארקנסו, והם אכן עשו את הפאדיחה המתבקשת והובסו כבר בסיבוב הראשון. ניק יאנג הוביל את הטרויאנים עם 20 נקודות, פטריק בברלי קלע 15 לרייזורבאקס. הניצחון זיכה את USC במפגש עם טקסס ודוראנט בסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully