וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "יש לנו סיכוי מול צסק"א"

16.3.2007 / 17:36

מכבי ת"א נחתה אחרי הניצחון על אורטז, שהעניק לה מקום ברבע הגמר והמאמן אופטימי מתמיד. ביינום: "אף אחד לא חשב שנגיע כל כך רחוק"

לאחר שהבטיחה את מקומה בשלב רבע גמר היורוליג עם ניצחון 94:98 בפו (בהארכה), נחתה אחר הצהריים (שישי) מכבי תל אביב בנתב"ג, מחויכת ואופטימית מתמיד. "היה משחק מהנה. הצלחנו לרוץ ושיחקנו הרבה יותר טוב", סיפר וויל ביינום, והמשיך במסר ליריביו על הכרטיס לפיינל פור באתונה. "יש לנו מאצ'-אפ טוב מול צסק"א. יהיה קשה, אבל אם נשחק במשך 40 דקות כפי ששיחקנו ברוב המשחק אתמול, אני חושב שאנחנו יכולים להתמודד איתם. הרבה אנשים לא חשבו בכלל שנגיע כל כך רחוק".

המאמן נוון ספאחיה נשמע פחות נלהב. "שלטנו משך רוב המשחק, אבל בסוף שוב עשינו טעויות. אני לא יודע מתי נפתור את הבעיה הזו. ניקולה חסר לנו, אבל גם בהיעדרו שיחקנו טוב. אם נמשיך באותה הדרך מול צסק"א, יש לנו סיכוי. שיחקנו אתמול כמו מכבי שכולם רוצים לראות. למרות שהמשחק מול רומא בשבוע הבא לא יקבע כלום, נעלה ונשחק ברצינות. זה חשוב לתדמית של המועדון".

"כיף לדעת שאנחנו כבר בשלב הבא", הוסיף ליאור אליהו. "צסק"א מצוינת, אבל נעבוד קשה כדי להיות מוכנים. יש לנו הרבה עבודה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully