וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: טמרה איבדה את המקום השני

16.3.2007 / 16:24

הפסידה 1:0 לנס ציונה, שקוראת תגר מצידה על המקום שמוביל לליגה הלאומית. הפועל ר"ג חזרה לעצמה עם 1:3 משכנע בחוץ על כפר קנא

חמישה משחקים נערכו היום (שישי) בארצית, בהם שוב הוכח שזו ליגה של רמת גן ועוד 11. עירוני ראשל"צ עלתה למקום השמח, שממנו הלאומית נראית יותר קרובה.

אחרי התיקו אפס המאכזב במחזור הקודם, התעשתה המוליכה הפועל רמת גן והביסה את מכבי כפר קנא 1:3 במשחק חוץ. חן מלכה (10) העלה את הקבוצה של יובל נעימי ליתרון מוקדם ואלרין אסאו (19) הכפיל אותו. ראג'יד בראנסי הפיח קצת תקוות במארחים עם שער מהנקודה הלבנה (63), אבל קרלוס צ'קאנה שם את סימן הקריאה שלו על המשחק בדקות הסיום (90).

סקציה נס ציונה אירחה את הפועל טמרה, שרצתה לשוב למקום השני. תיקו היה מספיק לטמרה כדי לשוב לשם, אבל גם למארחים יש יומרות עליה. אדיב שרעבי החמיץ פנדל בדקה ה-51, אך לירן אלמלם תיקן כעבור 10 דקות והשיג שלוש נקודות חשובת לנס ציונה.


בית"ר/שמשון ת"א - עירוני ראשל"צ 1:1

עירוני ראשל"צ עלתה, לפחות זמנית, למקום השני בליגה הארצית עם תיקו 1:1 מול בית"ר/שמשון תל אביב, שנתן לה את הנקודה שהשוותה את המאזן שלה ל-39 שיש להפועל בני טמרה. מחר (שבת) כל זה יכול להשתנות כשטמרה תפגוש את סקציה נס ציונה, אבל בינתיים השער של שי אבוקסיס (8) נותן אוויר לחלומות ההעפלה של ראשל"צ. הקבוצה מעיר היין יכולה להיות מאוכזבת שלא הצליחה לשמור על כל 3 הנקודות אצלה, וספגה שער בדקה האחרונה של תוספת הזמן כששי גריב השווה את התוצאה.

עירוני קרית אתא - השקמה/רמת חן 1:1

עירוני קרית אתא לא הצליחה לגבור בבית על השקמה/רמת חן והקבוצות נפרדו בתיקו. לקרית אתא: סוסו יעקוביאן (40). לשקמה/ רמת חן: שלמה בן ניסן (65).

תוצאות נוספות:

הפועל מרמורק - מכבי באר שבע 1:1
למרמורק: רפי הללי (48 פנדל), לב"ש: רמי אליהו (40 פנדל)

הפועל הרצליה - עיורני טירת הכרמל 1:0
לטירת הכרמל: אורן זילכה (55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully