וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו ואבוקסיס בספק למשחק מול חיפה

לי בוץ

16.3.2007 / 13:26

לוין מתכונן למשחק בקרית אליעזר, אך עדיין אינו יודע מי יאייש את הקישור. בהפועל ת"א לא מרוצים מהדחת חיפה: "הם יבואו להחזיר מולנו את הכבוד"


שחקני הפועל ת"א צפו אמש (חמישי) ביריבתם ליום ראשון הקרוב, מכבי חיפה, חוטפת את הרבעייה השנייה שלה תוך ארבעה ימים, הפעם מול אספניול בשמינית גמר גביע אופ"א. למרבה הפלא, זה לא עודד יותר מדי את חניכיו של ניר לוין. "הכבוד של חיפה ברצפה, והם יבואו להחזיר אותו מולנו", הסביר אחד השחקנים האדומים לוואלה! ספורט. "אין דבר שיותר חשוב לקבוצת כדורגל מהכבוד שלה, ולחטוף שמונה שערים בשבוע, זו חתיכת פגיעה בכבוד".

סגל השחקנים המלא עמד הבוקר (שישי) לרשותו של ניר לוין באימון, כולל ברוך דגו ויוסי אבוקסיס, שערכו גם הפעם אימון מלא. השניים צפויים להיות כשירים למשחק בקרית אליעזר, אך כפי שזה נראה כרגע אבוקסיס לא יפתח בהרכב, וההחלטה לגבי הרכבתו של דגו תתקבל רק מחר, ובהתחשב במצבו הבריאותי.

דגו, שחזר להתאמן לאחר חמישה ימי מנוחה, עדיין סובל מכאבים בכף רגלו, ובצוות המקצועי של הקבוצה לא רוצים לקחת סיכון מיותר עם הקשר, שיגרום לו להיעדר תקופה ממושכת. הקשר, כמו גם חאבייר פאאס, בכל מקרה לא ישחקו במשחק הליגה הבא של האדומים מול מכבי פ"ת בבלומפילד, בעקבות צהובים.

אליניב ברדה שוחרר מהאימון אתמול בעקבות חתונת אחיו יינון ביום רביעי, אך הפעם ערך אימון מלא. הוא לא יוכל לשחק ביום ראשון בגלל צהובים. מי שצפוי להחליפו בהרכב הראשון מול חיפה הוא גילי ורמוט, ובמידה ודגו לא יימצא כשיר, יקבל גם לוסיאנו דה ברונו את חולצת ההרכב. את מקומו של שי אבוטבול המוצהב בקישור האחורי ימלא וולינגטון דה אוליביירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully